Kunnen jullie hem ook zien of alleen ik??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door schaapje84, 18 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos2424

Roos2424 Actief lid

11 okt 2008
    150
    0
    0
    Mooie test hoor;).... gefeliciteerd... Fijna vakantie alvast!!

En bedankt voor al je reacties.. Ik ga nog eventjes afwachten....

Groetjes Roos

2. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Van harte meid! Mooie test!

3. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    duidelijk zwanger :D van harte gefelichiteerd!

4. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik zeg gefeliciteerd meid! Het grappige is dat ik er ook al twee keer OP vakantie achter ben gekomen dat ik zwanger ben. De eerste keer met mijn zoontje en nu bijna 2 weken geleden nogeens! :) Dat moet een goed teken zijn :)

5. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    hey lynnami,

wat grappig.. zelf ben ik op vakantie "gemaakt"hihi:D

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Gefeliciteerd meid.. ook ik zie m duidelijk... FIJNE VAKANTIE!!!.

7. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Op de clearblue testen zag ik geen streepje, maar op de kvtest overduidelijk hoor!
    Gefeliciteerd!!

8. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Nou meiden,

ik weet niet of ik nu nog blij moet blijven, wordt toch een beetje ongerust.
    Vanmorgen had ik ietsie bruin slijm, heel licht, heb uiteraard ook getest met kv 2 voor 5 en krijg zowat dezelfde streep als gister tikkeltje lichter maar is nog niet helemaal ingedroogd.
    Ook heb ik er nog 1 van de apoteek huismerk gedaan, hier ook een licht streepje.
    Nu begin ik wat roder te verliesen, nog niet echt ongi, heb verder nergens last van, geen kramp of zo.

Nu weet ik het even niet meer, alles staat gepakt om naar de rode zee te vliegen, het was alleen niet mijn planning om zelf ook een rode zee mee te nemen, zeker niet op vakantie:(

Heeft iemand van jullie dit ook meegemaakt en is toch zwanger gebleven?

Gister heb ik pas positief getest, vandaag hetzelfde, dan zou hij morgen/overmorgen toch echt duidelijker moeten zijn of niet? En het bruin rose verlies zou dan toch niet door mogen zetten?

Hopelijk blijft het goed gaan, maar zie het somber in.

van mij horen jullie nu pas weer iets na de vakantie, hopelijk met blij nieuws

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    meid je test was hartstikke duidelijk!!!

over het rode verlies, sorry daar kan ik je niet mee helpen mss de ha maar even bellen.

hoop voor je dat je zwanger blijft!!!!

10. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    hey naomi,

Zal maar even rustig afwachten, we gaan nu toch weg, en als het door moet zetten dan is dat heel ergg, maar is er waarschijnlijk een reden voor geweest.

In ieder geval neem ik toch wat testjes mee in de koffer :D

Hoop dat ons beebje wil blijven zitten, heb ook alleen verlies met afvegen, niet elke keer.

xxxx

11. Bloedverlies kan duiden op dat er iets niet goed gaat, maar dat hoeft niet. Ik ken genoeg meiden met wat bloedverlies tijdens (een vroege) zwangerschap waarbij de zwangerschap goed is gegaan. Zolang het geen rood bloed is, heb je grote kans dat het goed zit!

Hopelijk heb je een fijne vakantie en stopt het bloeden helemaal!

12. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    ik heb int begin bruinverlies gehad en steeds na de sex roodverlies
    alsje zw bent is je baarmoeder ook gevoeliger kunne adertjes sneller knappen.

ik wens je een heeeeeeeeeele fijne super vakantie..zo heerlijk zeg egypte!!en hopelijk test je nog een keer super positief

liefs mara

13. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Nou dames,

zoals beloofd, het laatste nieuws.

Lekker terug van vakantie, en niet te geloven ons kleine meisje heeft niet 1 x gehuild vanaf dat we thuis zijn vertrokken en thuis zijn aangekomen:$ wat een lief meisje, we boffen echt.

Het was heerlijk genieten.

Helaas had ik de rode zee mee genomen naar egypte.. heb 2-3 dagen bloed verloren, op dag 2 van het bloedverlies nog een positieve test.
    Vandaag de test thuis was helemaal spierwit, :( een VMK dus.

Wel heel erg leuk, manlief heeft gevraagd om voor een tweede wondertje te gaan, heeft hij op vakantie gevraagd... zo lief.

We blijven dus rondzwerven op het forum :D

Succes allemaal en hopelijk kunnen jullie weer snel mee turen naar een streepje en mogen jullie allemaal snel zelf ook een dikke vette positieve test hebben!!!
    xxx

14. Wat een goed en een slecht nieuws. Ik hoop dat het geluk jullie heel snel gegund is!!!

15. Alita

Alita Niet meer actief

idd jammer maar ook wel leuk dat jullie er nu samen voor gaan meid....

succes!!

16. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Jammer dat het misgegaan is maar wat een leuk vooruitzicht heb je nu! Heel veel plezier met klussen en de duimpjes draaien hier voor jullie dat je snel een plakbeebje in je buik mag hebben. :)

17. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    de laatste is duidelijk meid
    gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    hoi fokje,

bedankt voor je felicitatie, maar helaas is het mis gegaan, waarschijlijk heb je niet het hele verhaal gelezen.

Nu gaan we er weer helemaal voor.

Deel Deze Pagina