Bedankt voor jullie reacties! Toch bijzonder dat jullie allemaal denken een jongen en mij verteld is dat het een meisje word. Zelf twijfel ik ook heel erg dus dacht plaats een echo op het forum. Binnenkort een groei echo en dan nog een keer vragen. Het is uiteraard het belangrijkste voor ons dat ons 2e wondertje gezond is. Ons dochtertje is geboren met een nierafwijking. Dus was een spannende tijd tot aan de 20 weken echo.
Begrijpelijk dat het een spannende tijd was het is ook niet niets als je dochtertje geboren is met een nierafwijking. Soms maakt een geslachts echo erg onzeker haha ik heb twee meisjes maar beide keren na gevraagd hier haha
Ik ga het ook nog even navragen voor de zekerheid. Want het ziet er heel anders uit dan bij mijn dochtertje. Daar zag je echt duidelijk schaamlippen. En dat haal ik er hier niet uit. Al heb ik nu al meerdere mensen gesproken waar ook een foute geslachtsbepaling was gedaan bij dezelfde echo studio. 4 juni maar even vragen in het ziekenhuis
ik heb een heleboel meisjes, en niet 1 van mijn meisjes zag eruit zoals jou "meisje" dus ik denk dat er een piepie ergens verstopt zit