Jaaah vanmorgen om 10.10 mochten wij weer naar ons kindje kijken. Hij/zij was goed gegroeid vergeleken met 3 weken geleden. Toen werd ik 2 dagen terug gezet en nu 1 dag vooruit. UD 28 maart 2014. Alleen was dit de termijn echo al, terwijl een andere vk de vorige keer zei dat ik rond de 13/14 weken nog een echo zou krijgen. Het termijn was goed te bepalen zei de vk nu dus is 6 november pas de volgende echo en dat is dan meteen de 20 weken echo. Best lang wachten dus nog, vandaar een pretecho rond de 16 weken. Voor nu genieten dat alles goed is , maar ook weer aftellen tot de vlg echo
Mooie echo Gefeliciteerd! Het is inderdaad lang wachten altijd Wij plannen ook een pretecho met 16 weken. verheug me er nu al op!
Mooi ja lang wachten he, wij mogen met 17 weken weer gluren pretecho! Ook geen nekplooimeting overigens.
Daphne dat mag! Ik ben net 30 en ml 31. We hebben geen afwijkingen in de familie en hebben dus geen verhoogd risico. Bovendien moeten we hem zelf betalen , dat is geen reden , maar ook de vk zag geen reden om de test te doen. Stel je hwbt een kans van 1 op zoveel, dan kun je nog die ene zijn. Het is slechts een kansberekening
Gefeliciteerd ik zie dat we even ver zijn ook ik ben 28 maart uitgerekend en heb pas me tweede echo op 20 september als ik 13 weken ben!!
ik heb met 6+5 mijn eerste echo gehad ivm de vmk DHL die Ik heb gehad eind mei. vandaar dat ik er al 2 heb gehad
oohh nou fijn toch ik heb ook een miskraam gehad dit jaar maar bij mij wouden ze echt niet eerder doen hoor heb het al een week eerder gehad door gezeur ach ik moet gewoon geduld hebben een voorspoedige zwangerschap!!