ideetjes voor het nieuws vertellen:P

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door knuffie 23, 19 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    hoi allemaal
    volgens mij heeft dit er wellis opgestaan maar toch zou ik het willen weten
    hoe gaan we het nieuws op een leuke manier vertellen bij de eerste hebben we bij de positest eigenlijk gelijk gebeld hihi

maar wil nu iets aparts waarschijnlijk houden we het bij twee dus wil er iets leuk verzinnen me oudste een tshirt aan doen vind ik zo afgezaagd misschien andere dames leuke ideetjes:p

hoop op leuke ideetjes hihi we zijn overgens nog niet zwanger hoor in mei word onze eerste ronde:p

alvast bedankt

2. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    ze hebben nu bij de zeeman van die flesjes met een rompertje met een tekst er in met its a boy its a girl en iets van hallo ik ben nieuw hier op de wereld ofzo iets die laatse slaat daar wel beetje op weet het niet precies meer die zijn 3 of 4 euro dacht ik is wel leuk maar ik dacht heel snel zwanger te zijn zit nu in ronde 7 / 8 ben al vanaf eind aug gestopt met de pil dusja wil niet negatief prate ofzo maar het kan nog een poosje duren voor je zwanger ben heel veel succes meid

3. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    das idd wel leuk idd we krijgen ook een neefje dus is zo ie zo wel leuk om kado te geven zal van de week even kijken bedankt

dat het langer kan duren besef ik ook bij de eerste was het na 3 rondes raak maar hoeft natuurlijk nu niet het geval het zijn we zien het wel succes hoor

4. Willie32

Willie32 Actief lid

2 dec 2011
    409
    52
    28
    N-H
    Ik wil tegen die tijd mijn familie uitnodigen en dan alleen maar roze en blauw serveren.

Bijvoorbeeld cupcakes of m&m en de accesoires

5. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn schoonmoeder staat al jaren te kwijlen naar van die kleine nike sportschoentjes dus die pakken we voor haar in.. voor mijn schoonvader een slab met daarop opa's kanjer ofzo.. mijn opa en oma krijgen ieder een fotolijstje met daarin het volgende gedichtje:

U ziet mij nog niet
    Ik ben er al wel
    Ik ben nu nog klein
    Maar groei al heel snel
    U bent haar oma
    Ik word haar kind
    U wordt overgrootmoeder
    Ik uw achterkleinkind

voor mijn eigen ouders moet ik nog iets verzinnen..

6. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    ok das echt een leuk gedichtje die ga ik onthouden voor de oma van mij man hihi komt goed hoor als het zover mocht zijn dan ga ik echt brainstormen:p
    bedankt

7. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Wij hebben ook een fotolijst ingepakt met de tekst:

Je kunt me nog niet horen,
    Je kunt me nog niet zien.
    Maar als ik straks ben geboren,
    Mag ik dan in dit lijstje misschien?

Kwartje viel vrij snel haha.. :D

8. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    die flesjes met rompertjes liggen op de babyafdeling bij de zeeman stond er vandeweek ook naar te kijken

9. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh leuk!!
    Kben ook op zoek naar leuke Facebook/Hyves manieren om het mee te delen aan de mensen die het niet perse 1-op-1 zullen horen...
    Misschien mag k hierop inhaken in jouw topic zodat iedereen hier leuke ideetjes kan plaatsen? :D

10. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    ja tuurlijk gezellig hoor:p

11. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    een facebook ideetje.. daar heb ik eigenlijk nog helemaal niet over nagedacht.. hmm weer wat nieuws om over te gaan brainstormen ;)

12. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Hoi Allemaal,

Ik heb er toen ook al een keer overnagedacht en kwam via via op het volgende idee.

Koop z'n klein verbanddooje... ( Weet niet of je die nog in leuke kleuren hebt ). Haal alles eruit en vul hem met kleine baby spulletjes... * Rompertje... * Speentje...*Luiertje.... * Flesje... Alle kleine dingetjes die opa en oma nodig hebben om op te passen.

Zet op de verbanddoos een leuke tekst... Bijv Eerste Hulp Bij Oppassen???!?!?!?!!.

Vond hem opzich wel geinig toen ik hem hoorde, en zag hem er nog niet tussenstaan :D

Groetjes

13. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Dit hebben wij de eerste keer gedaan toen ik zwanger werd. Helaas een miskraam geworden, maar ze vonden de EHBO doos erg leuk. Eerst snapten ze em niet; "we hebben al een verbanddoos hoor..." maar toen die open ging en ze zagen de tekst, de rompers, speen etc, was het huilen geblazen :p

Volgende keer misschien uitnodigen voor koffie en dan als lekkers beschuit met muisjes serveren..
    Of om ze een beetje te pesten; alleen beschuitjes serveren. Als ze dan vragen waar die beschuitjes voor zijn (want alleen beschuitjes zijn niet lekker) dan iets zeggen van: "we weten nog niet welke kleur er op moet, dus doen we het maar zo". ;)

14. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Wij hebben bij zoonlief een "lentefeestje" gehouden met als voorgerecht vogelnestjes met salade, dan vol-au-vent (ok, totaal geen relatie met baby's maar wel makkelijk op voorhand te maken), en bij de koffie Chinese gelukskoekjes met "u wordt (over)grootouder", en dan maar oppassen dat je iedereen uit het juiste zakje serveert. :)

15. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Mijn vriend kwam met het idee om een puzzel te maken voor de mensen die het meest dichtbij ons staan. En dan de puzzels in stukjes te doen en dan kunnen ze de puzzel maken en dan zien ze een plaatje van een ooievaar met baby en een tekstje die we zelf bedenken.

Facebook ideeen enzo heb ik eigenlijk niet, want daar doe ik niet echt wat mee :D sorry.

16. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Facebook/hyves ideetjes heb ik juist wel een beetje... Ik dacht gewoon aan een leuk tekstje en dan de uitgerekende datum (in voorbeeld even 12-12-12) en echofoto erbij o.i.d.

Liefde is het enige wat zich vermenigvuldigt als je het deelt. - 12-12-12 (echo foto?)

---

Als verlangen werkelijkheid wordt is geluk compleet - 12-12-12
    (echo foto?)

---

Someone wonderful
    New and sweet
    Has come to make
    Our life complete

---

when love meets
    magic things happen...
    (echo foto?)

17. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Die laatste 2 stukjes, kan je ook zonder echofoto o.i.d. doen en dan kijken hoe snel mensen het door hebben. ;)

18. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe jullie het aan broers/zussen hebben verteld?
    Ik heb nog wel een broertje die thuis woont en mijn man een zusje die thuis woont, maar ik heb ook een broer die getrouwd is en dus met zijn vrouw woont.
    Heb niet superveel contact met ze eigenlijk. Maar wil het ze wel persoonlijk vertellen.... Via sms, of internet vind ik niet persoonlijk.

19. Mrs Smeerkaas

Mrs Smeerkaas Niet meer actief

Ik wil een taart maken denk ik.. Verder heb ik een neefje en een nichtje dus misschien wat met hun doen om het de hele familie te vertellen.. Ik weet het nog niet, het is ook nog niet zo ver bij ons

20. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    @Charise, die zijn leuk! Kreeg kippenvel, maar zullen de hormonen wel zijn :p

Qua broers en zussen geen idee... kwoon te ver bij ze weg dus zit ook nog in dubio hoe ik het ga vertellen, vrees dat het 'gewoon' een telefoontje zal worden :(

Deel Deze Pagina