Ik moet het even kwijt, sinds vorig jaar aug stapelen de nare gebeurtenissen maar op: zus ongeneeslijk ziek, schoonvader overleden, moeder borstkanker en al jaren depressief waardoor wegkwijnende vader, zelf eug, ex depressief waardoor kinderen nu continu bij mij en al 8 maanden geen alimentatie! Baas van vl overleden waardoor baan op de tocht en nu hoor ik gisteren dat een jong stel is omgekomen in het buitenland die ik ken, zus van schoonzus. Ben zo verdrietig! wil niet nog meer ellende maar het houdt niet op lijkt het wel......zit nu 5 dagen voor nod en hoop dat dat ene lichtpuntje ons nu gegund mag zijn, duimen jullie mee? Zo ik ben het kwijt, voor even dan........ X pom
Je hebt meer als genoeg achter de kiezen, heel veel sterkte om dit allemaal te verwerken, dusse bij deze een dikke knuffel en dat het een hele dikke lichtbaken mag worden !!!
Ik herken het gevoel... Hier ook al een paar jaar zo'n opstapeling van ellende, maar echt: ooit komt er een dag dat er weer goede tijden aanbreken! En.... dwars door alles heen blijven genieten van de mooie dingen: dat houd je overeind! Sterkte!
Bedankt meiden, dat doet goed! En ik probeer tussendoor nog te genieten, dat lukt, ben me veel bewuster juist van het leven nu en hoe mooi dingen kunnen zijn, hoe raar ook