Ben toch een beetje aan het twijfelen hahahaha alweer ja heb een aantal namen maar twijfel nu tussen jayden of aiden.. kennen mensen de naam aiden wordt dat niet snel uitgesproken als eiden .. me dochter heet romy dus de naam moet daar ook wel beetje bij passen..
Aiden!! Ik vind Jayden zo Amerikaans of zo.. Sommige mensen zeggen gewoon ai-den maar als je 't ze vertelt, zeggen ze het de volgende keer ook goed. Jayden zal door die mensen ook wel worden uitgesproken zoals je 't schrijft..
100% Aiden, klinkt stoer maar toch zacht! En ja, Aiden moet uitgesproken worden als Eiden, zou niet weten hoe je het anders moet uitspreken. Is een Engelstalige naam hé...
Tnka meiden kan ik weer een beetje verdsr hahahahaha ben sinds me zwangerschap erg beskuiteloos hihihi
Uitspraak als eiden?? Ik zou Aiden als Jayden zonder J uitspreken (wat al eerder is gezegd), dus dan eeden, niet eiden... Aiden vind ik trouwens leuker dan Jayden! Al vind ik Jayden leuker afkorten (Jay).
Aiden!! Zou het uitspreken als "Eden". Jayden vind ik ook wat ordinair en hoor je ook zooooooooveeeeeeeeeeeeeeel.. Aiden dus
Jayden! Echt niet ordinair (vind ik dan he) Ook een mooie betekenis, 'dankbaar' Aiden betekent 'vurig, klein vuur' Succes met kiezen!