ik zie wel iets idd, maar voor 12 dagen overtijd ben ik nog niet helemaal overtuigd. Verder ben ik het eens met rogijuli over dat je eitje toen misschien niet gesprongen is. Ik vind dit voor deze testen namelijk eerder een streepje van 2 dagen voor NOD. Ik geef je dan ook hetzelfde advies om de nieuwe predictor early (knalroze doosje 6 dagen voor NOD) of kruidvat 2 voor 5 euro te kopen en als het van HCG is zullen daar duidelijkere streepjes op komen. De test die je nu hebt gedaan is minder gevoelig. En het voelen van de eisprong is meestal het groeien van het eitje wat je voelt en niet de eisprong zelf. En soms wil het weleens gebeuren dat zonder aanwijsbare reden je eitje niet springt en dit later alsnog doet. Alleen wordt hierdoor je cyclus langer en denk je dat je overtijd bent n.a.v. eerdere cyclusduren, maar eigenlijk ben je dat dan nog niet
Dank je voor je uitleg! Hoe ver voor je menstruatie begint is 'normaal' je eisprong dan? Kan dat ook nog verschillen?
Je eisprong is tussen de 10-18 dagen voor je ongi. Gemiddeld 14 dagen dus. Het verschilt per vrouw dus (bij mij is dat altijd 10-11 dagen voor mijn ongi) En je ovutesten ... tja zoals ik al zei... een posi ovutest is geen garantie dat het eitje ook daadwerkelijk daarna gaat springen.
Klopt. Een ovulatietest geeft alleen een LH-piek weer en niet de eisprong. Een LH- piek is meestal de aanzet tot een eisprong, maar dat hoeft absoluut niet. Vaak probeert je lichaam het dan na een tijdje nogmaals als je eitje niet gesprongen is na een LH-piek. Tenzij je getemperatuurd hebt, weet je eigenlijk niet zeker wanneer je eisprong geweest is.
Nee ik zie geen (licht) positieve test in jouw testjes. Ik zie iets vaags waarbij ik het meer grijs vind dan roze. Daarom opperde ik dat je beter de prddictor early of kruidvat 2v5 kan halen en doen
Een knaller hoeft misschien niet maar als jij al op 26 dpo zit (en de innesteling vind plaats tussen 5 en 10 dpo waarna het hcg wordt aangemaakt) moet er echt wel een duidelijke streep waarneembaar zijn. Ook bij een trage hcg opbouw. En die heb jij niet helaas. Neem mijn advies aan en test eens met een kruidvat test. ALS er nu iets staat oo de action test wat komt door hcg dan moet de kruidvat zeker een duidelijkere streep aangeven aangezien die test veek gevoeliger is dan de action test.
Ik lijk wel iets te zien spannend..zou maandag weer een testje wagen. Knaller hoeft trouwens niet. Me zus pas na 3 maanden knaller. dokter stuurde haar elke keer weg en zei je bent niet zwanger want testen bij huisarts blijven wit. Uiteindelijk zo koppig als ze is, is ze naar ziekenhuis gegaan daar hebben ze bloed geprikt en wat blijkt... 3 maanden zwanger.
Met bloedprikken kan je niet zien hoever je zwanger bent. Ik neem aan dat ze een echo heeft gehad in het ziekenhuis.
Ja na 3 maanden nadat ze zelf naar ziekenhuis is gegaan. Haar menstruatie bleef uit en dat had ze nooit eerder gehad. Bij haar 2e kindje bleven de testen bij de ha ook wit. Maar goed ze wist al hoe laat het was aangezien ze niet ongesteld werd.
In jou geval is de test negatief,op de foto tenminste...De kans dat je bij zolang overtijd en deze test toch zwanger bent,is 1 op 1000.Heeft je huisarts je dat niet erbij verteld?
Ben het compleet eens met rogijuli. Als je zoveel dagen overtujd bent, had je allang een duidelijke test moeten hebben. Dit is helaas geen positieve test. Hij zou zelfs nog op een eisprong kunnen reageren ook. Ook ik ben het eens met rogijuli, haal eens een Kruidvat 2 voor 5 euro of een vroege predictor (wel de nieuwe versie). En inderdaad, met bloedprikken zie je enkel of er hcg is, Maar het termijn kan je daarmee niet bepalen. Elke zwangerschap is anders en iedereen maakt een ander hcg gehalte aan. Enkel een echo zou uitsluitsel geven als je daadwerkelijk zwanger bent. Succes!