Help! Nu weet ik het echt niet meer.... Heb een zwangerschapstest gedaan (toch van action) maar zie niets Heb ook een ovulatie testje gedaan en zie dit ;
Lh heb je je hele cyclus in je urine. Dit is een negatieve ovulatietest en zegt dus helemaal niks. Feit dat je zwtest weer negatief is betekent dus dat je niet zwanger bent helaas.
Zou het kunnen dat ik gewoon een menstruatie over heb geslagen? En nu dus gewoon in m'n vruchtbare periode zit van m'n 'nieuwe' cyclus? Hoe kom ik er achter wanneer m'n eisprong is?
Je zou nu elke dag een ovu test kunnen doen in de hoop dat hij snel posi wordt. De ovu test nu is negatief dus je zit nog niet in je vruchtbare periode.
De ovulatie test is negatief. Ik zou voorlopig met die testen doortesten om te kijken of je je piek kan vinden. Wanneer was je laatste menstruatie?
Een ovulatietest is pas positief als beide streepjes minstens even donker zijn. Dat is op jouw test niet zo. Dus is ie negatief. Je hebt inderdaad de hele cyclus LH in je lichaam waar een ovulatietest met een licht tweede streepje op kan reageren. Kan best zijn dat je zomaar een cyclus hebt overgeslagen of dat je gewoon helemaal nog geen eisprong gehad hebt en dus helaas een hele lange cyclus hebt dit keer.