Kunnen jullie mee kijken aub?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sennie, 25 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Ik heb afgelopen 1 april een miskraam gehad na 7 weken zwangerschap. In de tussen tijd een negatieve kv2v5 gehad. Nu had ik een aantal symptomen dus dacht ik haal even de action test en net met mijn 2e urine gedaan. Nu zie ik een heeeeel licht streepje maar vraag me af of ik die gewoon wil zien of dat hij er echt staat. Zouden jullie voor mij willen kijken en jullie eerlijke mening kunnen geven. Waarschijnlijk na uploaden is er sowieso niet veel meer te zien hahaha. Maar probeer het toch even.

2. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Ik zie in de verte wel iets. Morgen nog eens testen met ochtendurine

3. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Dank je wel voor je reactie:)
    Ik zal morgenochtend nog eens testen en dan ook vanmiddag maar even kv2v5 halen aangezien die gevoeliger zijn :D
    Vind dit echt super spannend omdat wij in principe niet op de natuurlijke manier zwanger kunnen raken volgens de dokters. Maar mijn vriend slikt nu sinds een maand speciale pillen voor beter zaad dus hoop zo dat het nu dan toch gelukt is :)

4. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Ik zie niks helaas, maar je bent nog vroeg! Kan nog :D

5. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    In het echt is hij al moeilijk te zien dus snap volkomen dat je het niet ziet :D
    En ik zit inderdaad nu nog maar op 9/10 dpo vorige zwangerschap deed de action er ook langer over dan de kruidvat. Maar helaas gaat de kruidvat hier vandaag pas 11 uur open dus vandaar de action gehaald. Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben dan valt het altijd mee :D:D:D

6. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Ik zie hem wel, en in het echt is hij dan vast nog duidelijker. Spannend!

7. umm

umm Bekend lid

29 dec 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik zie hem wel lichtjes zelf terwijl het een vrij wazige foto is ben benieuwd naar je testen morgen

8. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    De action testen zijn inderdaad minder gevoelig dan de kv testjes, spannend hoor! Ik duim voor je!

9. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ik kan het echt niet goed zien :( sorry, niet omdat het er niet is maar omdat de foto niet groot genoeg is. Kun je misschien nog een foto van nog dichterbij maken in het licht?

Ik hoop het voor je iig!

10. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Me nieuwschierigheid won het net toch dus de kruidvat gedaan. Er kwam binnen de tijd een erg wazig streepje. Krijg hem ook niet goed op de foto maar zet hem er toch maar even bij. Mijn urine was nu natuurlijk ook erg verdund maar had gehoopt toch een mooie streep te zien. Ik zal morgen ochtend gewoon nog eens testen met ochtendurine :D

11. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Ah ik zie op de kv niks :( idd morgen ff met ochtendurine doen!

12. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Nee snap ik hij is ook erg licht. Heb hem nog even uit elkaar gehaald misschien is hij dan wat duidelijker te zien maar ben bang van niet hahaha :D

13. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik lijk op beide wat te zien spannend ik was na m'n eerder miskraam ook direct zwanger zonder menstruatie er tussen dus het kan zeker wel!

14. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik zie hem op de action, en zo zag het er bij mij ook uit op 9 dpo bij m'n zoontje. Ondanks de positieve ervaringen van iedereen met Kruidvat, zag ik daar pas een dag later iets op... Hoop voor je dat het deze keer goedgaat, en voorzichtig van harte!

15. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Waar ik al bang voor was. Ik test met ochtend urine nooit sterk alleen met latere plasjes. Heb foto bijgevoegd van action gisteren en vandaag. Bovenste is van gisteren. En kruidvat van vanmorgen. Bijna niks te zien in vergelijking met gisteren. Of ik ben gewoon niet zwanger, of het ligt weer aan het feit dat ik in de ochtend niet goed test. Want vind de action van gisteren eigenlijk iets te duidelijk. Wat denken jullie?

16. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Op sommige testen zie ik wel een duidelijk streepje. Hoop voor je dat ze toch oplopen en anders vanmiddag even je plas ophouden en dan testen als je dan beter test.

17. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Zie je hem op de kruidvat van vanmorgen ook een licht streepje of dat niet? :)

18. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik zie op de kruidvat van vanochtend niks, maar kan aan mijn scherm liggen... Ik testte zelf 'savonds ook beter dan in de ochtend. Zenuwslopend voor je joh!

19. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    #19 Sennie, 26 apr 2016
    Laatst bewerkt: 26 apr 2016
    Ja echt weet nu niet goed wat ik moet denken. Ik heb vanaf begin gezegd tegen mijn vriend en familie ik voel dat ik nu zwanger zal zijn. Maar de testen laten me nu zo twijfelen. Nog even een foto van de kruidvat zonder hoesje. Misschien dan wat beter te zien maar betwijfel het hahaha

20. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik twijfel
    Ik zie op de action wel maar Kruidvat zie ik niks op

Deel Deze Pagina