Jeetje wat spannend, op die van gisteren zie ik zeker een streepje maar ik ken die testen niet en ik heb zelf ooit een vals positieve test gehad na 15 minuten of zo. Sindsdien gebruik ik alleen nog dipsticks voor het vroege testen (lekker goedkoop) en KV testen voor als ik echt denk dat het menens is want die hebben nog nooit een valst streepje gegeven bij mij, ook niet na een half uur of zo. Die blijven gewoon wit terwijl die van de DA nog wel eens gingen verkleuren na het indrogen, gek werd ik daarvan Ik hoop dat je vanavond of morgen een vette duidelijke streep hebt! Al was het maar omdat ik zelf ook net een MK heb gehad en heel erg hoop gelijk weer zwanger te worden. Dus ik hoop jij ook, dat geeft mij dan ook gelijk weer hoop
Dat heb ik dus ook, in het echt is er wel een heel licht streepje op kruidvat maar niet op de foto te krijgen. Maar daar door twijfel ik dus ook, wat nu te denken hiervan? Ik zal vanmiddag nog met middag urine testen kijken of het verschil.maakt en zo niet dan ben ik gewoon blijkbaar niet zwanger hoewel ik de streepjes dan niet begrijp maar goed dat is een ander verhaal hahaha
Nou net de kruidvat gedaan en een veel duidelijkere streep dan ik tot nu toe heb gehad. Hij kwam gelijk maar duurde even voor hij duidelijker werd. Wat vinden jullie? Na uploaden blijft er trouwens ook niet veel over pff
Ja ik zie nu wel een duidelijkere streep! Hopelijk gaan je testjes mooi oplopen Ik testte 's middags en 's avonds ook veel duidelijker dan 's ochtends
Kan dit nog een vals streepje zijn op de kruidvat? Ik ben echt een leek in dit soort dingen en ik per ongeluk 6 druppels gedaan ipv van 4. Of kan dat niet? Hij was er wel binnen de tijd maar vraag me nu af of ik die die 2 druppels teveel urine zo een streep kan krijgen of dat er dus echt hcg in mijn urine zit?
Denk niet dat er door teveel die streep erbij kan komen. Die komt echt alleen als er HCG bij zit, lijkt mij ! Ik doe meestal een druppeltje meer, want bij de eerste test die ik deze ronde had gedaan deed ik precies 5, maar dat was achteraf iets te weinig! Dus ik doe nu vaak 6 of 7 druppeltjes ! Spannend, hoop voor je dat ze op lopen!!
Ik zie hem ook Sennie! Het is net of ik mijn eigen verhaal lees bij het lezen van die van jou. Voel me al een paar dagen zeer misselijk en zeer moe, mijn borsten zijn gevoelig en dus zojuist besloten gewoon te testen, haha. Ik zit vandaag ook op 9dpo! Bij mij verscheen binnen 2 minuten al een heel heel heel heel erg licht streepje. Heel goed turen, dan zien we hem beiden. En ze zeggen; een streep is een streep. Ik heb ook een miskraam gehad op 4 april, met 6 weken. Kreeg 2 weken later alweer mijn eisprong. Vind het zo moeilijk te geloven dat het nu alweer raak zou zijn en wil ook nog niet te blij zijn... ook omdat we wel heel vroeg zijn gaan testen. Weet iemand of de kansen redelijk zijn dat het blijft zitten als je zo vroeg positief test.... of dat er alsnog een hele grote kans bestaat dat de menstruatie gewoon begint volgende week.
Wat naar dat je ook een miskraam hebt moeten mee maken grace1987. Bij ons zou een natuurlijke zwangerschap eigenlijk compleet uit gesloten zijn door zaad van icsi kwaliteit vriend. Dus of mijn testen kloppen betwijfel ik zeer. Maar volgens mij ben jij gewoon opnieuw zwanger en ik heb gelezen dat je niet meer kans hebt op een miskraam na een miskraam. Dus in principe heb je nu net zoveel kans op een gezonde zwangerschap als voor je miskraam en dat is 90% kans dus maar 10% kans op een nieuwe miskraam. Ik zou als ik jou was over 2 dagen opnieuw testen en kijken of hij mooi is opgelopen
Als je zo vroeg test is de kans dat het goedgaat 50%. Er kan nog veel mis gaan nu. Pas als je overtijd bent stijgt het percentage naar 90%. Hier was ik direct na de miskraam weer zwanger en dat lees je erg vaak. Maar vroeg positief testen zegt helaas niks over het verdere verloop van de zwangerschap
Helaas vandaag toch ongesteld geworden. Blijkbaar waren mijn testen toch valspositief. Wel vervelend maar we gaan door met de volgende ronde:-D