Extreme indrooglijntjes...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lolieken, 15 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Wie heeft dit al gehad en bij welke test...

Daarnet viel mijn mond open. Een dikke week geleden heb ik positief getest met alle merken die je je maar kan indenken kruidvat, clearblue, een merk van de colruyt winkel. Heel licht. Mijn streepje werd niet donkerder.

Ik geloof dat ik maandag voor de laatste keer getest heb en toen leek mij het streepje nog lichter dus het zit goed mis dacht ik. Ik heb toen met twee testen getest. De wondfo zwangerschapstest en de kruidvat 5v2 test. Bij beide test dus extreem licht.

Ik had ze op een hoge kast gelegd in de badkamer en was ze eigenlijk vergeten na die die dag. Normaal kijk ik 100 keer opnieuw maar ik was zo teleurgesteld dat ik niet meer gekeken heb na de verstreken tijd.

Nu was ik daarnet aan het opruimen en ik vind die testen terug op de kruidvat stond echt een donkere streep en op de wondfo test waar ik maar geen positieve test bij te pakken krijg zie ik voor de EERSTE keer ook een vrij duidelijk streepje. Toevallig bij beide testen een indrooglijn?

Waarom ik denk aan indrooglijntjes... Omdat ik ze niet echt kleur hebben. Kan de kleur vervagen? Dacht het niet he?

Ik schrok best want het was dus écht een héél héél héél duidelijke indrooglijn en omdat ze over de kruidvat 5v2 zoveel goeds spreken viel me dit heel erg op. Toevallig heb ik dan op beide testen zo'n lijntjes??

Wie heeft ook al extreme indrooglijntjes gehad? En bij welke merken? Kunnen de fabrikanten daar écht écht niks aan doen want het is toch heel vervelend. Ok, je moet niet meer naar die test kijken na de verstreken geldigheids duur maar ik vind ze toch echt té extreem.

Ik ga morgen een foto plaatsen. Hoop dat ik hem er goed duidelijk op krijg.

Het moest me eens van het hart. Want na mijn échte positieve testen een dikke week geleden was dit toch schrikken. Ondertussen ben ik aan het wachten tot het doorzet... Ik hoop heel erg snel.

2. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Hoi lolieke,

Zelf had ik 2 weken terug van kruitvat indroog lijtjes, hele duidelijk wel 3 dagen! Staat ergens nog een foto van op dit forum.
    Heb niet met andere testen meer getsest, kreeg alleen met het huisapotheek , eigen merk jumbo een penne streep, dus die tel ik ook maar als negatief. Daarna nog mat care gedaan was negatief. Toen opgehouden met testen.

Waarschijnlijk is mijn NOD 17 april, heb uiteraard al weer getset.... kan niet wachten, beetje vroeg maar ja. 2 van kruitvat beide een zeer lichte lijn... we zullen afwachten.

Misschien moet je over een aantal dagen nog es testen, zolang je ongi uitblijft.
    Weet je eigenlijk je NOD?

doei doei

3. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Bekijk bijlage 65811

Voila die is toch super duidelijk vals positief. Maar zelfs na een tijdje hoort daar niet zo'n soort streepje te staan vind ik. Weet ook niet hoe snel die er stond. Maar andere testen die ik bewaard heb hebben dit dus niet. :(

tijleman, mijn banner klopt niet. Normaal was mijn nod een paar dagen geleden en drie dagen voor mijn nod teste ik positief. Maar omdat ik nu in de afwachtende fase zit had ik hem langer gemaakt. Had geen zin om weer zonder banner verder te gaan. Ik weet het een beetje stom en onduidelijk voor de rest.

Maar ik ben dus in afwachting van een miskraam en de dokter bevestigde dit. Ik heb geen flauw idee wat ik moet verwachten.

4. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
  5. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Lolieken wat naar dat je wacht op je miskraam meis!! Ik heb precies dezelfde streep als dit testje erboven en ben ook nog een beetje in een afwachtende fase. Ik heb wel duidelijk zwangerschapskwalen dus ik weet nu niet of die van mij ook vals posi is :(!!??

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik heb dit echt nog nooooooooooit gehad bij kv... streep was zwanger en als ik niet zwanger ben blijft ie ook echt heulemaal spierwit.. geen grijs lijntje, geen wit lijntje.. helemaal nikss.. die van mij worden ook nooooooit geel ofzo (zie ik hier ook vaak..).. maar idd de tweede lijn is voor zover ik dat kan zien niet roze...

heb je bloedverlies waardoor de ha zegt dat t een mk wordt??

7. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Nee mijn HCG wil niet genoeg stijgen en 9/10 heb ik weer hulp nodig omdat mijn lichaam het maar niet wil afstoten. :( Ik hoop dan wel dat het met medicatie kan hoor.

Idd, ze zeggen vaak een streep is een streep maar dit soort valse streepjes vind ik té erg. Ik weet ook wel wat een indrooglijntje is en heb er ook al zelf gehad maar niet in die aard van de kruidvattest die ik nu heb. Hij bevat idd niets kleur.

Het enige wat ik wél vreemd vond is dat het toevallig bij twee testen van twee verschillende merken is. Maar de kruidvat was wel ver uit het ergst.

Ik bewaar vaak testjes ook de negatieve een tijdje en als ik ze dan weggooi kijk je automatisch naar ze maar dit heb ik nog nooit gezien. Ik dacht echt een halve minuut dat ik me zwaar vergist had en dat ik toch zwanger was. Tot ik duidelijk zag dat de streep geen kleur bevat of toch ogenschijnlijk niet.

8. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Even voor de duidelijk ik bedoel "goed" zwanger...

9. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik zal nu eens een foto maken van mijn 4 kruidvat testen ik bewaar ze ook omdat ze allemaal positief zijn en ze zien er inderdaad anders uit dat die van jou de mijne blijven roze paars ook na een aantal dagen ik heb er 1 van zondag maandag dinsdag en donderdag

10. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    ik heb net ff naar mijn test van 22 maart gekeken, ik had daar een licht rose positief streepje.. en net ging ik ff kijken of dat streepje nu net als die van jou was, maar nee hoor, mijn lichte rose streepje is alleen donkerpaars nu (wel nog steeds licht)

11. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    komt ie

12. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    en de 2de foto

13. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

ja heb ik ook zie mijn fotos

14. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    De mijne is zeker vals "positief"... Het is duidelijk een wit streepje. Die van jullie zijn de juiste!

Ik wil alleen maar aantonen dat de kruidvat testen blijkbaar ook zo'n streepje kunnen geven en wel heel duidelijk. De rest is wit en ik heb ook niet teveel urine gebruikt ofzo want dan zou ie gelig zien en ik gebruik altijd 4 druppels zoals het moet...

Ik vond het echt gek en wou het even op het forum tonen. Als je net in de fase zit dat je een miskraam gaat krijgen is zo'n streepje wel écht balen. Zo wil ik ze maar dan wel in het roze!!

15. happiness

happiness Actief lid

4 jan 2010
    222
    0
    0
    Nederland
    Hoi Lolieken,

Allereerst wil ik je sterken wensen met het afwachten. Vast heel erg moeilijk.
    Maar 1 vraagje: Als er HCG gemeten is en je bent in afwachting van een miskraam, dan betekent dat dus toch dat je nu wel zwanger bent?? En dan is het toch logisch dat een test wel een streepje aangeeft maar geen duidelijk streepje?
    Of heb ik je verkeerd begrepen?

Want dan gaat het niet om foutieve testen met indroogstreepjes. Dan geven ze alleen maar aan dat je zwanger bent en dat het schijnbaar niet naar verwachting loopt.

Nogmaals...veel sterkte.

16. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Hoi meid,

geen probleem hoor... Vragen zijn er om gesteld te worden. :)

Mijn waarde zijn al gezakt... Zo hard dat mijn testjes niet zo donker kunnen uitvallen. Gisteren getest en ik test dus héél vaag positief en dat is dus wel roze. Ik ben dus echt in afwachting van en het suckt geweldig. Ik vraag mij af of de huisarts niks kan of mag geven om het wat sneller te laten gaan. :(

17. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Wel, niet infrooglijntje...
    Sorry dames, maar KV-testen moet je na 5 minuten al aflezen. Dan is de teststrip nog nat, dus kan er geen spraken zijn van een indrooglijntje. Testen bewaren van dagen terug heeft dus geen zin, aflezen is dan niet betrouwbaar meer (overigens na een kwartier al niet meer).
    Ik snap dat het spannend is of je wel of niet zwanger bent, maar als je je aan de gebruiksaanwijzing houdt zijn het super-goede testen!
    Twijfel je, test dan een paar dagen later nog eens.

Deel Deze Pagina