Vandaag in de middag negatief getest. Zou ik morgen ochtend weer testen of zaterdag pas? Wat zouden jullie doen? Ik heb nog wel 9 testen maar heeft het wel zin om 16 uur later te testen? Kunnen jullie mij wat hoop geven dat het toch nog positief kan worden. Denk er heel de tijd aan en ben bang dat het klussen te vroeg was, 10 en 11 jan. Dacht 12 jan de eisprong was ik rekende met een cyklus van 28 dagen. Vaak 28/29 dagen en soms een dag langer. Maar ik had vruchtbaar slijm tot ongeveer 16 jan dus denk dat ik toen pas de eisprong had
Ja als dat wachten zo makkelijk was maar lees zovaak mensen die al 3/4 dagen voor nod positief testen. Dat doet het wachten nog lastiger
Nou zeg, doe eens aardig TS, je kunt morgen testen, 16 uur maakt wel verschil. Maar ik zou wachten tot de NOD. Moeilijk vol te houden, I know. Succes!
is niet onaardig bedoelt, er wordt gevraagt mee te denken toch? En ik denk dat het alleen maar frustratie oplevert door alle dagen te testen.
Ik zou 3 dagen wachten idd, het roept alleen maar teleurstellingen op. Ik had dat in mijn vorige cyclus.... Werd ik 17 dagen later gewoon ongesteld:x...
komt inderdaad niet zo aardig over. snap heel goed dat TS eerder wilt testen .. wie niet haha ik zou wachten tot zaterdag dan het nog eens proberen als je je testdrang echt niet kunt beheersen en anders na je nod nog een keer
Ik zou nog even wachten tot nod. Uiteraard heel begrijpelijk die enorme testdrang. Maar teleurstelling lijkt me ook vervelend. . Ik hoop dat je een positieve test mag hebben