Ongesteld !!! zwanger???

Discussion in 'Zwanger worden' started by Cilliecill, Jan 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cilliecill

Cilliecill Actief lid

Jun 18, 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben toch helaas ongesteld geworden de avond voor nod

Maar nu het punt

Me borsten zijn nog steeds gevoelig
    Heb veel meer trek
    Moet nogsteeds meer plassen
    Me buik is sinds paar dagen is mijn onderbuik erg opgezet
    en krampjes en steekjes
    Ja ik weet ik ben ongesteld. Dus hele kleine kans dat ik zwanger ben

En als je het zeker wil weten test dan ja weet ik maar die witte testen komen me neus uit

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Tja, helaas kan iedereen jou maar 1 ding adviseren: toch een test doen.

Is die wit, dan kun je je op je aankomende eisprong concentreren.

Ik begrijp je heel goed hoor. Hier ook heel lang overgedaan (inclusief medische molen) om zwanger te worden.
    Dan is het niet leuk om met een witte test geconfronteerd te worden.

Test je niet, dan blijf je in je hoofd zitten met een mogelijke zwangerschap (terwijl je dus ongesteld bent en dus de kans minimaal is). Dat lijkt me ook niet goed!

3. Mireille74

Mireille74 Niet meer actief

Hè verdorie! Zou jij niet degene zijn die mij even zou laten zien hoe een positieve test eruit hoort te zien...?? :( Balen dat je ongesteld bent geworden... Maarre, moest jij niet pas het weekend ongesteld worden?? Kan het geen innestelingsbloeding zijn...? Zoals je zelf al zei; er is maar één manier om erachter te komen meisje... Kun je jezelf niet inpraten dat de test "natuurlijk gewoon hartstikke wit is", zodat het alleen maar mee kan vallen? Sterkte... *knuffel*

4. Cilliecill

Cilliecill Actief lid

Jun 18, 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee woensdag was mijn nod en dinsdag avond begon het al :( en woensdag behoorlijk heftig ook :(

5. Mireille74

He bah... :( Niet leuk. Misschien gewoon het verstandigst om afleiding te zoeken? Niet testen niet op kwaaltjes letten... Geloof me, ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is...

6. Cilliecill

Cilliecill Actief lid

Jun 18, 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt :) ik ken het ja. Deze ronde had ik ook totaal geen test drang maar de kwaaltjes kwamen ookal lette ik er niet op

Nouja gaan vol goeie moed ronde 27 in :)

7. Mireille74

Hier hetzelfde inderdaad. Kwaaltjes zonder zoeken... Daarom ook aan het testen nu. Gisteren omowit, vandaag twijfeltestje. Zie wel, maar ga er nog steeds vanuit dat ik maandag gewoon ongesteld word. Had helemaal geen hoop en nu nog steeds ontzettend weinig.

Share This Page