Hoi meiden, Vanmiddag heb ik een testje gedaan met CB+. Ik zit nu op 5 dagen voor NOD en ik kon mezelf natuurlijk weer niet bewingen en wachten tot zaterdag (schaam schaam)! Binnen de 2 minuten verscheen er niet zoveel, alleen na 10 minuutjes verscheen er een vage dikke streep waar het kruis hoort te staan. Kunnen jullie eens kijken of jullie iets zien? Ik zie natuurlijk wat ik wil zien , maar ik heb ook al dagen last van wat klachten. Alvast bedankt meiden!
Ik zie m !!!! MAAR heb ook gehoord dat deze testen minder betrouwbaar zijn zolang ze geen duidelijk kruis geven Toch zeg ik al voorzichtig proficiat hihi
als ik m uitvergroot echt heeeel dun streepje ( die zorgt dat t een kruis word zegmaar ) zal over 1 a 2 dagen gewoon weer testen! hoop t voor je! liefs fay
Hoi meiden! Superbedankt voor jullie snelle reacties! Ik heb vanmorgen met kruidvat 2v5 getest, echter deze gaf niets. Maar dit was tijdens mijn vorige zwangerschap ook zo: waar CB+ duidelijk zwanger gaf, was er bij Kruidvat niets te zien! Naarmate de tijd verstrijkt, wordt deze test wel steeds duidelijker. Ik doe er over 3 dagen nog wel eentje, ik ben heel benieuwd... Liefs Isa
@Dikkebuik: dat geeft de burger moed! Ik hoop wel echt dat ik zwanger ben, maar goed, in dit (test)geval geldt wel dat de wens de vader van de gedachte is. Ik zal straks nog een foto plaatsen van de test zoals ie nu is: hij is echt alleen maar duidelijker geworden, maar ik weet niet of ik de test nog mag vertrouwen... Willen jullie dan nog eens kijken? Liefs Isa
Ik zal mijn test even plaatsen die was 3 dagen voor NOD dan kan je het even zien. Dus de tweede test die ik deed. Die van 5 dagen voor NOD heb ik nooit een foto van gemaakt. Bekijk bijlage 145089
Ik kom net thuis van een etentje en heb de test (natuurlijk) thuis laten liggen. Inmiddels ziet de test er zo uit. Wat denken jullie? Kan ik hier nog op vertrouwen? Mijn vriend durft het nl. niet. Ik doe er sowieso overmorgen nog 1... Ben zo benieuwd!
Helaas geeft CB+ altijd een lichte streep, zwanger of niet zwanger. Ik hoop dat KV 2v5 je een mooie uitslag geeft!
De streep is niet even breed als de horizontale streep dus hij is waarschijnlijk negatief. Hopelijk over een paar dagen wel een duidelijke streep!
Het klinkt waarschijnlijk heel wanhopig (hihi), maar ik krijg de breedte van de streep niet zo goed op de foto. Want de streep is wel zo breed als dat hij moet zijn. Ik heb het contrast in de foto van aangepast, zie hieronder, zo kun je het beter zien. Is jullie mening nog hetzelfde?
Ik denk dat je zwanger bent want de streep is geen pennenstreepje maar een dikke streep, nog eventjes afwachten