hallo allemaal, Ik heb gisteren paar testjes gedaan en het is allemaal nogal wazig Mn cyclus is een enorme ramp en omdat ik me anders voel toch even voor de zekerheid getest. alleen t is allemaal een beetje vaag ik zou het fijn vinden om jullie meningen te horen Ik heb ze ingescanned en even in zwart wit gezet omdat t nogal overbelicht was de kruisjes zijn heel licht blauw maar wel even breed als de 'standaard' streep groetjes,
ik raad je aan de testen van kruidvat te halen die 2 voor 5euro stukken duidelijker en hebben minder hcg nodig succes
ik zie allemaal streepjes idd. Dat ze lichter zijn maakt niet uit. de foto is wel onduidelijk hoor. Maar het lijkt erop dat je zwanger bent. GEFELICITEERD!
Kan t niet zo goed beoordelen doordat ze zwartwit zijn.. En jammer genoeg staat de kv met t kruis niet zo goed aangeschreven.. Maar daarop zie ik wel de kruis .Idd kruidvat 2 voor 5 euro ff proberen en desnoods een foto met je tel maken? Dan is ie in kleur en is t ff wat makkelijker te zien . Spannend meid!
hier is het gewoon zo gescanned maar je ziet bijna niets door t felle licht van de scan vandaar had ik hm in zwart wit gezet
heb bij de apotheker eigenmerk test gehaalt en bij kruidvat nog 2 voor 5 euro kreeg alleen wel het advies bij de apotheek om sochtends te testen die 2 stripes komen idd al uit zon kruidvat test
met die van kruidvat hoeft dat echt niet hoor.. sochtends testen.. ik tesstie 4 dgn voor NOD met avond urine al licht positief.. tegenwoordig is ochtendurine niet echt nodig.. geeft misschien net een iets sterker resultaat..
en zie jij iets op die testen van kv met pipetje? want zo op de foto is het lastig eigenlijk. die met het kruisje zou ik zo niet vertrouwen
heb de kruitvat test gedaan het is wel wat duidelijker te zien ben aan t worstelen geweest om t scherp op de foto te krijgen maar dat lukt niet ik wacht nu eertst gewoon even het weekend af en dan maar weer testen zo gemakkelijk als je geen pijl op je cyclus kan trekken