heey meid. spannend. ik heb nu presies hetzelfde, ik ga zondag pas weer testen hopelijk is de test dan duidelijk
als je een foto neemt met een camera moet je hem op het bloemetje zetten anders gewoon een scherpe foto maken van verder af en in een programma bijsnijden en korterbij halen .
Hai! WHO, spannend zeg! Ga wachten op je test dit weekend. Ga zelf ook testen dit weekend, ben benieuwd!! Wat lichte pijn me borsten maar kan ook komen door ongi die eraan komt. Spannend hor!! Succes. Groetjes, Eliz
hoi! volgens mij mag ik het voorzichtig gaan geloven had geen gedult en vanochtend de test gedaan zelf mn man ziet de streep..... en als een man het al ziet hij staat al helemaal te hyperen heb de foto van wat verder af genomen hoop dat jullie het ook zien ik ben trouwens even onder een andere nickname hier ivm met meelezers
ik zie helaas niks Maar heb mn bril ook niet op En idd als je man t ziet dan zal er toch wel een streepje staan.. Ga voor je duimen meid..!!
denk dat ik hier wel iets zie, kan ie niet wat dichterbij want is nog moeilijk te zien hahaha. Maar t gaat erom wat je zelf ziet en als ie voor jou duidelijker wordt is dat hartstikke mooi!
hier is ie wat dichterbij kunnen we beter kijken.... Ben zo vrij geweest hopelijk niet erg hahaha zie net dat het dus niet dichterbij is... je moet m even uitkippen krijg je m groter want ik zie niks eigenlijk...