werkelijk geen idee door meerdere factoren als ie van de week knalt of iets zal ik me ware ik bekend maken als ik de factoren neer zet dan is het 1 bij 1 op tellen wie ik ben om t even gemakkelijk te maken
huh ik snap er niks van ik ken je niet hoor!!! Wat maakt het uit eigenlijk?! Kun je ook niet vertellen welke test het is?
apothekers test eigen merk had de testen mee naar de apotheek genomen die van de kruitvat en clearblue volgens haar waren ze posi maar toch hun test ook nog mee genomen als meerder merken zon lijntje geven kan het moeilijk allemaal indrooglijntjes zijn of iets? en heb goed op de afleestijd gelet
kruidvat met pipetje? die geeft een lichtroze lijntje als je zwanger bent hoor!! Is het lijntje nu niet duidelijker geworden op de test? Zeg maar die oudere test?! Ja ik zie echt bijna geen lijntje is durf niet te zeggen ik zie m...
Had je vandaag ook nog een kv test gedaan? Vind ik altijd wat makkelijker om af te lezen.. maar denk wel wat op die zwart wit te zien, hopelijk binnenkort donker genoeg dat we m duidelijk zien . Spannend hoor meid! Lastig he, als je iets niet goed op de foto krijgt...t gaat erom wat je zelf ziet he!
idd soms behoorlijk lastig meelezende ogen de kruitvat pipetje heb ik vanochtend niet meer gedaan maar die van gister geeft hetzelde soort streepje het is in iedergeval geen wit streepje maar ja overigens had ik het bij mn andere zwangerschap ook dat kruitvat pipet test pas veel en veel later goed positief aan gaf dan kruitvat en cb + test en babyboomshop en etos testen ik wacht wel af kan nog zoveel mis gaan ook omdat ik niet weet waar ik in mn cyclus zit
nou die van de kruidvat zijn juist veel gevoeliger eigenlijk... Je kunt beter foto`s maken van je testen dan het scannen, want daar zie veel minder streepjes op (ervaring mee) Ik wil je graag vertellen ik zie ze.....maar hoe zijn de testen nu? Je oudere want kruidvat wordt een beetje duidelijker na een tijdje...
die ziet er nu uit als de test van de fotos net alleen die kv is dan opgedroogd en deze op de foto nog niet
mmm ja ik zie ze niet zo... Maar als jij ze wel ziet staan ze er vast meid... over een dag weer testen want dan zou het streepje duidelijker moeten zijn!!
Denk idd dat een foto beter is als scan, ook ik weet dat door de overbelichting van de scan je streepje als i nog licht is weg kan vallen.. foto via je tel? Maar nogmaals denk wel dat ik wat op de zwart wit foto ie hoor!
geduld is moeilijk zo whahaha ach ik wacht t weekend af heb alsnog niet t gevoel dat de duivels eraan komen zal eens proberen duidelijker foto's te krijgen straks
ja want je ziet het moeilijk!!! Gewoon alle testjes naast elkaar... Hoop voor je dat het streepje duidelijker wordt!!