hoi heb net mn gyneacoloog gebelt en het verhaal voor gelegt krijg te horen een streep is een streep ongeacht de 'sterkte' en dat er geen streepje verschijnt als er geen zwangerschap aanwezig is. omdat we niet weten waar we in de cyclus zitten moet ik nu een week afwachten is er dan nog geen ongi moet ik bellen voor een afspraak spannend!
pooh ben ik its me! fam is ondertussen ook al aan t stuiteren mannetje kon het niet laten mn moeder te vertellen zou een beetje raar zijn als ze het van een ander te horen zou krijgen ennuh een uur aan t puzelen geweest met de camera maar krijg ze er echt niet beter op ennuh we wilde wel snel voor een tweede gaan omdat we te horen hadden gekregen dat de kans nihil is dat t spontaan zou gebeuren en tja 30 okt bevallen en pfff helemaal van de waps mn borsten begonnen raar te doen bij de bv en niemand kon me antw geven en nog een paar dingetjes toen ben ik gaat testen maar heb geeeen idee van mn cyclus door pco en dat het niet eens zeker is of ik mn 1ste ongi heb gehad of dat het nog vloeien van de bevalling was enzo doende sorry voor t ingewikkelde verhaal! o ja en bij mn zwangerschap kreeg ik pas heel laat echt posi test met de kruitvat pipet test terwijl alle ander wel uitsloegen
Hahaha. Nou ik en je nog niet hahahaha... Wat een verhaal, dat zou bijzonder zijn he meid. Je bent natuurlijk erg vruchtbaar na je bevalling.. Ja ik zie de streepjes niet zo, tenminste hel wazig, maar ze zouden morgenvroeg duidelijker moeten zijn dan...succes!!!
Hihi claire wat spannend zeg! Als ik heel goed kijk, lijk ik iets te zien?! Vanochtend toevallig weer getest? Ik ben niet nieuwsgierig Het is je van harte gegund hoor meis!
nee ga echt niet meer testen wacht (probeer) gewoon een week af en dan is het aan de gyn heb net alle testen op mn moeders schoot gedoponeerd en die zegt ook positief, manlief zit het ook dus het is geen inbeeldingsstreep gelukkig ben wel nog beetje van de waps maar WAUW ik moet ergens tussen de 3 en 4 weken zijn als ik ze vergelijk met de testen van louise-faye (heel mandje vol daarvan)
ja gek ben je toch niet he??!!! hahaha Nee dat denk ik dat je even moet wennen het is werkelijk een wonder bij jou dan!!! SUPER!!!