Hoi allemaal, Ik heb vorige week donderdag een IUI behandeling gehad. Tot mijn verbazing had ik vanochtend helder rood bloedverlies. Ziekenhuis gebeld en op aanraden toch een zwangerschapstest gedaan. Ik dacht negatief..totdat ik goed keek.. Wat denken jullie? Onderstaande test is nadat ik er water in heb laten lopen.. Kan ovitrelle nog van invloed zijn?? Bedankt alvast voor het meekijken en denken!
Hier misschien iets betere foto In het echt is streepje echt roze (zoals iedereen dat natuurlijk zal zeggen haha) Edit: foto wordt er niet beter op hahaha
22 september heb ik otrivelle gespoten. Zkh is niet meer te bereiken vandaag helaas. Dit is kruidvat 2v5
Hoi Bagheera3, Zie je de kans om een nieuwe test te doen, want - gelet op het water - vind ik het lastig om ja of nee te zeggen. Sterkte en ik duim voor je. Liefs
Ik zie hem zeker ook, ik heb alleen geen ervaring met ovitrelle dus ik weet niet wat voor invloed dat wel of niet kan hebben.
@mahna mahna hoe bedoel je? Gezien het water?? Ik heb eerst test gedaan..daarbij was ook een licht streepje te zien.. Om zeker te zijn dat het geen indroger oid was heb ik paar druppels water erbij gedaan om te zien of streep bleef staan.. Sowieso super bedankt iedereen voor het meekijken..ik ga dinsdag nog een keer testje wagen..
Voor mijn gevoel is ie roze.. Ik ga dinsdagochtend sowieso nog een keertje testen voordat ik maar t ziekenhuis moet.. Misschien wil ik t ook te graag