Hallo, de titel zegt het al een beetje.. zit vandaag op dag 67 en ben dus ergens in me cyclus maar begonnen met tempen omdat ik het nu allemaal ff niet meer weet.. dit is overigens m’n eerste keer dat ik temp. Hierbij m’n kaartje en ovutesten van afgelopen week.
Temp je rectaal, elke dag op hetzelfde tijdstip, direct na ontwaken en zonder eerst te zijn opgestaan. En slaap je elke nacht hetzelfde aantal uren?
Ik temp rectaal ja, direct na het ontwaken (ik word wakker en pak de thermometer van nachtkastje naast me bed en temperatuur dan) meestal slaap ik van 23:00-7:00 uur enkel soms snachts eruit om te plassen rond 2:00/3:00 uur..
Ok. Ik zie dat je op sommige dagen op een ander tijdstip gemeten hebt namelijk. Verder lijkt het erop alsof je je eisprong nog niet gehad hebt. Verder geef ik als tip mee dat als je in de nacht eruit bent geweest om te plassen, je dat even bij de temp (de ochtend erop) zet, want daardoor kan je temp verhoogd zijn.
Ja dinsdag was 5:15 uur.. en voor de rest scheelt het een halfuur/45 min met de “normale” tijd.. dankjewel voor het kijken ernaar. waar en wat moet ik er dan bij zetten?
Mooi, hopelijk leidt deze tot een eisprong. Je temp zal uiterlijk morgen/overmorgen moeten gaan stijgen