kunnen jullie mij alsjeblieft helpen? snap er niks meer van

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door liefde88, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    hoi meiden,

ben op 20-1-2012 onverwachts bevallen van onze prachtige zoon na een zwangerschap van 21 weken. Hij is kort daarna ook overleden. Heb op 15 februari na controle gehad en ik heb een zwakke baarmoedermond. We mochten ook weer proberen voor een volgend kindje maar dat het verstandig was voor het geestelijke herstel om een menstruatie af te wachten. Mijn vriend en ik hebben samen besloten om geen menstruatie af te wachten. Ben dus ook zomaar ergens begonnen met temperaturen(bij mijn vorige zw ook getemperatuurd) Mijn vraag is of jullie even naar mijn kaartje willen kijken. Ik dacht zelf dat ik mijn eisprong heb gehad op 23 februari heb ook vanaf toen krampen en steekjes in mijn onderbuik en bij mijn liezen.. Heb echt volle 2 weken overal last van gehad en die buikkramp heb ik nog steeds.. Ben ook 2 weken gelden begonnen met ovulatie testen maar deze geven al 2 weken echt knalpositief aan! hbe maandag een zw test gedaan en deze was positief. imdat ik het niet helemaal vertrouwde ben ik na t zh gegaan om bloed te laten prikken en het hcg hormoon was te laag voor een zwangerschap.
    Nu begon ik opeens te twijfelen of ie niet vorige week donderdag is geweest??? Vanaf toen loopt mijn temperatuur op. En vandaag voor de verandering opeens een hele stijging naar 36.75 ik snap er niks meer van.. heb ook nog steeds positieve ovulatie testen
    Ik heb straks een echo om te kijken waar al die pijn vandaan komt. En of er toch iets zit wat er wel of niet hoort.

Hier onder mijn temp kaartje worden jullie hier wijzer van? Alvast bedankt meiden.. xx
    3b6b02 Ovulation charts on FertilityFriend.com

2. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    ik weet t al mijn eitje is net gesprongen!

3. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Allereerst, wat heftig van de vroeggeboorte van jullie zoon! Heel veel sterkte met de verwerking van dit verlies.

Je kaartje is behoorlijk " rocky ". Gezien je recentelijke bevalling, is dit misschien wel te verklaren door het ontzwangeren. Je lichaam moet z'n draai weer een beetje vinden. (Ik heb ooit een miskraam gehad... ondanks dat het HcG uit mijn lijf was, heeft het toch heel lang geduurd, voordat ik weer een eisprong had.)

Ik vind het erg lastig om te zien wanneer je ovulatie heeft plaatsgevonden. Als je temperatuur de komende dagen mooi hoog blijft, dan zou ik gaan voor dag 48. Hopelijk heb je snel zekerheid!

Deel Deze Pagina