Hogere basistemp...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Sunyata, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunyata

Sunyata Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik vroeg mij af of iemand mijn verhaal herkent. Ik temp nu een aantal maanden en mijn temp voor mijn ei is steeds rond de 36.3 en dan na mijn ei rond de 36.6. Maar deze hele ronde is mijn temp 36.5 en mijn ei is echt nog niet geweest. Zwanger zijn kan ook niet.

Kan dit komen doordat het buiten toch warmer is geworden? Ik heb niet het gevoel dat ik het 's nachts warmer of kouder heb dan een tijdje geleden, maar dat is de enige verklaring die ik kan bedenken.

Wat denken jullie?

Groetjes Sunyata

2. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb deze ervaring nu ook. Ik temp dan voor de tweede maand maar vorige maand zat ik constant op de 36.4 en 36.5. Nu zit ik op dag 9 van mijn cyclus (eisprong had/heb ik op dag 20 pas) en nu is mijn temp voor het eerst 36.5, hiervoor was ie ook hoger. (kan gezien mijn cyclus ook mijn ei niet zijn)
    Geen idee wat het betekent maar ik was ook wel nieuwsgierig.

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dat kan best aan de buitentemperatuur liggen denk ik. Ik heb in de winter altijd de kachel aan. Mijn temp lag steeds gemiddeld rond 36,5. Nu heb ik sinds een paar weken de kachel uit en nu is mijn temp gemiddeld 36,3.
    Dat scheelt dus best behoorlijk.

4. Sunyata

Sunyata Niet meer actief

Dan zal het toch aan het warmere weer buiten liggen idd. ;) Ben iig niet de enigste! :)

Bedankt voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina