Ik hoor veel verhalen dat wanneer je snel zwanger bent na je bevalling je een grote kans hebt op een vroeggeboorte. Maar ik vind er eigenlijk geen verhalen over. Ik ben 3 maanden na de 1e alweer in verwachting geraakt van dreumes nr. 2. Nu ik in het laatste trimester zit begin ik hier veel over na te denken. Dreumes nr. 1 was hier 3 dagen te laat. Zijn er hier vrouwen die ook zo snel weer zwanger zijn geworden? Hebben jullie extra problemen gehad? Was de baby te vroeg, op tijd of te laat? Ik hoor heel graag jullie ervaringen! Dankjewel alvast!
ik was 4 maanden na de geboorte van ons eerste kindje zwanger van de 2de. ben bevallen op 38+4 geen complicatie,s gehad alleen wel vroeg last van bekken instabiliteit.
Dankjewel shirley, fijn om te horen en 38+4 is een hele mooie termijn. Was jullie eerste toevallig ook een tikje vroeger?
nee bij de eerste ben ik met 42+1 ingeleid hij vond het wel best daar binnen ik zou me er niet te druk om maken had er zelf trouwens ook nooit van gehoord hoor. de vk ook nooit over gehoord.
Dankjewel shirley en umm! Geruststellende gedachte En een weekje eerder vind ik niet erg, die laatste loodjes zijn toch zo zo
Ja ik! Ik was een maand na de bevalling weer zwanger en ben bevallen met 34.5. Maar de eerste kwam ook te vroeg, met 36.0
Was er een reden gevonden voor de vroege aantocht van jouw kleintjes? Had je ook gevoel dat de 2e vroeger kwam omdat je zo snel weer zwanger was?