Hoi dames, ik was zo blij 2 maand geleden dat ik uit dit topic weg was maar helaas ben ik weer terug bij jullie. Ik ga weer samen met jullie proberen om (opnieuw) zwanger te worden. En nu maar hopen dat het wel goed gaat! Ik ben alleen bang dat het nu heel lang gaat duren voordat ik weer zwanger ben. Groetjes Liesje
ik hoop ook dat ik gauw zwanger ben, de verhalen hierover na een mk verschillen nogal gezien mijn eerste keer ben ik wel snel zwanger geworden maar ja dat zegt helaas niks over de 2e keer toch?
nee elk ligaam is anders dus reageert ook anders. ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn en alles goed blijft gaan. ik vindt het heel naar voor je dat je die mk hebt gehad. ik hoop dat je het een plekje kunt geven. xxx miss butterfly
zo gauw mijn bloeding stopt dan willen we er ook weer direct voor gaan om zwanger te worden! Is toch niet gek zo snel na een mk?
nee hoor dat is ieder zijn eigen keus als jij je daar prettig bij voelt moet je dat doen. xxx miss butterfly
ook al is het nu nog maar zo kort geleden ik kan niet wachten tot ik er weer voor kan gaan nu was ik die 1 van de 10 en de volgende keer hoor ik bij de andere 9!
he Liesje, wat erg voor je zeg. Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven. weet je presies wat er mis is gegaan? Liefs mirjam
het vruchtje is tussen de 5 en 6 weken gestopt met groeien en waardoor dat komt.....? niemand die het weet en we zullen er ook nooit achter komen we kunnen alleen maar hopen dat het de volgende keer wel goed gaat
hoi Liesje Wat erg te lezen dat het misgegaan is... Veel succes met de volgende poging! Toch lees ik vaak dat vrouwen na een mk snel weer zwanger raken, dus positief blijven hoor!
Liesje, Ik wens je heel veel sterkte en veel geluk om zo snel mogelijk weer een wondertje te mogen verwachten!
Jeetje wat erg zeg Liesje. Ik zal ook vlug weer zwanger raken, het is zo verschrikkelijk om een MK te krijgen, maar ik kan m,n eigen heel goed voorstellen dat je gewoon vooruit wilt. Sterkte met alles
Ik hoop dat je snel weer zwanger bent en dat alles gewoon goed gaat. 1e keer snel zwanger hoeft inderdaad niet betekenen dat je dat de 2e keer ook weer bent (hoewel je dat wel vaak hoort ) Doordat je je MK vrij vroeg in je zwangerschap hebt gehad, heb je wel kans dat alles in je lichaam vrij snel weer helemaal normaal functioneert dan bij een latere MK. Ik duim voor je (en met mij nog velen)