Kunnen jullie mij even helpen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Starry, 13 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Even in het kort mijn verhaal misschien dat jullie me kunnen helpen want ik snap even helemaal niets van mijn cyclus ;)

Op 18 april begon ik oud bloed te verliezen dat is voor mij een teken dat helaas mijn ongesteldheid eraan zit te komen dat hield 4 dagen aan en op 22 april het eerste rood gespot dus dat reken ik dus als mijn eerste dag van mijn menstruatie dat heeft aangehouden tot en met 26 april. Op 27&28 april oud bloed (bruin)

Normaal gebruik ik ovulatie testen maar deze ronde heb ik ze niet gebruikt ja alleen mijn 2 testjes die ik nog had dat was op 4&5 mei negatief verder er dus helemaal geen aandacht aan besteed.

Alleen zaterdag avond had ik kramp in mijn buik en ik dacht van dit voelt als een menstruatie maar ik wuifde het weg met het idee van ik moet pas rond 20 mei ongesteld worden. Toen ik s'avonds naar de wc ging had ik een heel klein beetje en heel licht bruine afscheiding op mijn papiertje zitten ik dacht meteen nee dit kan niet..

Gisteren 12 mei opeens rood op mijn wc papiertje :$ ik hoef geen inlegkruisje te gebruiken maar het zit wel elke keer op het papiertje..

Vandaag wederom weer bruin/rood achtig op mijn wc papiertje en ik snap er dus even helemaal niets meer van.

Er gaat dus van alles door me hoofd:
    - ben ik dan nu al ongesteld?
    - heb ik deze maand geen eisprong gehad omdat ik nu eerder bloed op mijn papiertje ziet zitten?

Kunnen jullie meiden mij misschien helpen want het kan toch niet zo wezen dat ik na 20 dagen weer ongesteld ben?

Thanx!

2. Gazy

Gazy Niet meer actief

Ik denk de innesteling. Als jij rond 14 na je menstruatie een ei hebt gehad..
    zie de info van mens-en-gezondheid.infonu.nl
    De innesteling
    Circa vijf tot zeven dagen na de eisprong bereikt de hoeveelheid progesteron een hoogtepunt. Dit heeft tot gevolg dat de groei van de bloedvaten in de baarmoeder gestimuleerd worden. Deze bloedvaten voorzien het baarmoederslijmvlies, wat de baarmoederwand bekleedt, van bloed.

3. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @ Gazy bedankt voor je reactie! Ik dacht namelijk altijd dat het alleen roze afscheiding kon wezen met betrekking tot een innesteling maar dat hoeft dus helemaal niet zo te wezen? Ik kan alleen niet zeggen wanneer mijn eisprong is geweest..en of die wel is geweest..ik heb wel sinds zaterdag avond die krampen in mijn buik.

4. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Is er voor de rest helemaal niemand die weet wat dit kan betekenen?

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    kleur maakt niet uit bij innestellingsbloeding!

je geeft al aan je heb niet getest met ovutestten dus je weet niet wanneer je ei was
    daarbij is de vraag heb je een onregelmatige cyclus?

27 en 28 april moet je gewoon rekenen als menstruatie dat zijn je laatste dagen
    dus voor een innestelling zou het volgens mijn te vroeg zijn.

Mischien een teken van een aankomende ongi
    mocht het wel innestelling zijn heb je een vroege ei gehad!

6. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @ Smiley Bedankt voor je reactie! Ik denk zelf ook dat het een teken is dat mijn periode eraan zit te komen ik vind het alleen zo vreemd en super vervelend om al ruim ander halve week van te vorige rood/bruin te spotten wat dan vervolgens weer overslaat in een ongesteldheid :( van een aantal dagen. Ik had gisteren een ovulatie test gedaan wel van een ander merk dat die ik op 4&5 mei had gebruikt en daar was duidelijk een tweede streep op te zien ( niet positief maar zeker geen tuur test ) ik doe er vandaag nog een om te kijken of het streepje minder,zelfde of donkerder is geworden.

Deel Deze Pagina