hey meiden even een vraagje. zit nu op 6 dpo. twee dagen geleden had ik wat roze/bruine afscheiding wat gepaard ging met krampen en gevoelige borsten. het laatste begon rond ei sprong. gister middag laatste afscheiding gehad en de krampen waren ook verdwenen ik helemaal blij dus. heb sinds 2 maanden weer eindelijk een ei gehad vanwegen me pcos. maar nu sinds laat in de ochtend kwamen er weer wat kleine krampen en licht rood bloed. dit ik nu weer over gegaan in bruine afscheiding. ik heb hem in mijn FF gezet als ligt ongy. is het normaal om zo'n korte lf te hebben of hoort dit allemaal bij pcos.?? zou wel balen zijn als dat iedere keer gebeurt als ik een ei sprong heb iemand een idee of ervaring ?
Missch is het wel een innestelingsbloeding? Ik hoop het voor jou en dat je binnenkort een knaltest hebt!!
innestelingsbloeding is toch niet helder rood??? niet dat ik het ooit heb gezien in me leven maar dacht dat het ook wat bruine of roze afscheiding was of zo. zou wel leuk zijn voor een keer om die knaltest in me handen te hebben. hahahah maar ja we blijven hopen
Heb t zelf ook niet gehad, maar heb wel al gehoord dat het soms op een korte ongi kan lijken dus......... Gewoon rustig afwachten, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk!
volgens mij is het zo dat als je 3 dagen helder rood bloedverlies hebt, je het als ongesteld kan zien. Ik hoop dat het weer stopt!
bedankt voor jullie reactie meiden. het is idd maar afwachten. het komt en het gaat op dit moment dus hoop dat het lekker 9 maanden weg blijft hahahh
ja doe ik zeker. heb er eerlijk gezegt weinig vertrouwen in. ben nu bijna anderhalf jaar bezig dus durf niks meer te denken of te hopen hahaha. heb mijn FF weer bijgewerkt dus hopen dat het snel stopt
helaas is het om gegaan in een ongy. het is geen ongy zoals ik normaal heb. het komt in de ochtend en stopt in de middag en begint rond middernacht weer. dus beetje vaag maar heb het gewoon op ene ongy gezet helaas op naar de volgende maand