Al een tijd geleden (voordat Nina Sanders een kind kreeg)heeft mijn vriend aangeven dat hij de naam Nola erg mooi vind, oma's heten Nel en Mona, dus een combinatie van beiden. Nu komt de naam alleen ook voor in gtst, en dat doet mij twijfelen. Wat vinden jullie? Hebben jullie andere suggesties afgeleid van Nel en Mona als alternatief?
lekker boeiend!! Ik kijk geen gtst en herken de naam niet, en denk heel veel mensen niet. Over een tijdje is nola ook uit gtst of stopt gtst en dan heb jij voor je leven lang spijt dat je die naam niet hebt gekozen. Gewoon doen dus Optie: nena, ona, lena
Ik kijk nooit gtst dus mij zegt dat niets, in spangas was wel een Nola. Maar veel namen komt wel eens op tv voor, ik vind het een leuke naam en een leuke gedachte erachter dus doen!
Laat je naamkeuze niet van GTST afhangen hoor. Ik heb nog nooit één aflevering gezien in mijn leven en weet dus ook niet dat daar een Nola in voorkomt. Bovendien over een paar jaar is dat toch weer vergeten of kies jij een andere naam die misschien in de toekomst weer voorkomt in GTST.
Dank voor jullie reacties. Is inderdaad ook allemaal wel zo. Hihihi @aimee83 thnx voor je alternatieven, vind Nena ook erg leuk.
nou, ik snap je probleem wel. Ik kijk zelf ook geen gtst, maar soms zie je idd dat zo'n naam dan ineens heel populair wordt. Charley bijv. Of dat met Nola ook zal gebeuren weet ik natuurlijk niet, maar vind het wel echt een kanshebber. Aan de andere kant, ik vind de redenen die jij hebt om voor Nola te kiezen belangrijker dan een eventuele plotselinge populariteit.
Ik kijk het wel dus ken de naam van gtst maar ik ben duidelijk een van de weinige lees ik haha. Ach dat was ook toen sjors lana kreeg in de serie. Toen lana nu nola. Dat krijg je toch. Maar ik zou het daar niet van af laten hangen.
Onze zoon heet ook M.ilan en zo heet iemand uit GTST ook... (speelt er alleen allang niet meer in..) Zo'n naam gaat wel weer voorbij en over een jaar is iedereen het weer vergeten. Voor jullie heeft de naam echt een betekenis en is het voor een heel leven (en ps. diegene in GTST speelt echt zo'n klein rolletje, ik als GTST fan was al zowat vergeten dat er een Nola in speelt )
Dank jullie wel voor alle reacties. Ik denk inderdaad dat ik me er niets van aan moet trekken. Gelukkig heb ik nog een tijdje om er over na te denken.
Ik zou gewoon die naam kiezen. Komen zoveel namen in series voor als je daar allemaal rekening mee houd kan je je kind helemaal geen naam geven hihi
Gewoon doen hoor! (Maar ik kijk ook geen gtst). Andere ideetjes eventueel: Nona - Mone ('moonuh') - Mena - Mela - Lenna - Moa - Nolé - Nele - Nella - Nelle - Nella - Nale - Nala - Loa - Lola - Nana - Nanna - Nanne - Nenna - Melle - Mella - Menna - Noa