Hoi Ik weet dat hier al een aantal topics over zijn, maar kan niet precies vinden wat ik zoek. Ik voel een soort gefriemel in m`n buik en nu vraag ik me af of dit mijn kindje is. Kan dit al met 14 weken? t zijn soms kleine steekjes en / of gekriebel links onder m`n buik. 4 vingers ongeveer onder m`n navel en dan naar links. Met de echo en het hartje luisteren vonden ze t kindje ook steeds aan de linkerkant. Voel ik dus mijn kindje? Of is het iets anders wat me plaagd Graag jullie reacties! Liefs Danielle
Hey, wij zijn precies even ver. Ik voelde 2 dagen terug precies hetzelfde. Je hebt best een grote kans dat dat de baby is hoor Leuk he
Hey das leuk dat we precies even ver zijn! Ik dacht het een paar dagen terug in bed ook te voelen. Lag heel rustig op m`n rug en toen ineens geplop! ja echt helemaal geweldig! Maar hoop nu niet dat het achteraf m`n darmen zijn haha Moet over 2 weekjes naar de vk! zal es ff vragen! Hoe voel je je verder? Last van kwaaltjes? Bij mij valt het tot nu toe erg mee! niet hoeven spugen e.d. Wel af en toe misselijk en slaap verder goed! Dus echt genieten! Liefs Danielle
het kan goed de baby zijn hoor maar van mij waren het mijn darmen! want na 5 minuten kwamen er windjes achter dus ik ga ervan uit dat het echt wel wind was! ik voelde haar pas echt goed aan 19 weken
Het kan prima hoor dat je je baby al voelt, het is wel erg vroeg in de zwangerschap maar zeker niet uitgesloten. Het zouden ook je darmen kunnen zijn die je voelt maar als het echt lijkt alsof er aan de binnen kant "iets" aan het kietelen is dan kan het heel goed je baby zijn
Dat plopgevoel dat zijn volgens wel je darmen hoor. Ik voelde meer gekriebel en zo. Iedereen omschrijft het gevoel anders natuurlijk. Nu voel ik het niet echt meer helaas. Niet zoals die dag. Ik voel me verder wel goed. 1 keer overgegeven maar, lang niet zo misselijk meer als in het begin maar wel moe. Ik lig al 3 nachten tot een uur of 4 wakker en daar word ik echt niet goed van.
Ik slaap s'nachts nu heel erg vast maar ik word om de 3 uur wakker omdat de kleine dan erg druk word en dan MOET ik naar de wc rennen
Hoi ik slaap nog heerlijk de nacht door. Heb wel eens een utzondering dat ik eruit moet om te plassen. Na dat geplop komen er bij mij geen windjes of kramp. en ik heb het maar eenmaal gevoel. Hoop dat het de baby was maar we wachten rustig af. Spannend allemaal! Ga zo lekker behang trekken (op de kamer wat de baby kamer gaat worden) Liefs Danielle
Ach ik voelde van de week ook gekriebel in mijn onderbuik. Maar volgens mij is het nog veel te vroeg om ons kindje te voelen. Dus ik weet niet of je er zo zeker van kunt zijn dat dat gevoel ook echt je kindje is
Ik voel het kindje volgens mij ook al... gekriebel op dezelfde plek als jij... Het is de tweede dus ik weet hoe het voelt. Alleen twijfel ik omdat het zo vroeg is!
Hallo, Het kan heel goed zijn dat je je kindje voelt. Het is een soort van gekriebel waarvan je denkt wat voel ik toch? dat had ik in ieder geval. Liefs kim