Lijkt me positief, en anders zo goed als positief. Binnen een paar uurtjes anders nog eens testen en dan moet die ofwel knallen ofwel lichter zijn (lichter wil zeggen dat je piek achter de rug is).
De anders test die ik geplaatst had was van gisteren ik denk dat deze al wel iets beter is. Na hoeveel dagen test je helemaal geen streepje meer als je eisprong geweest is?
Deze is net positief maar kan best zijn dat hij vanavond en morgen nog meer knalt!! Ik heb altijd 2 dagen een positieve test. Denk dat in jou geval hij morgenavond of overmorgen ochtend pas weer afneemt Ik zou vanavond nog ff testen. En morgen ook nog.
Kan.. maar die kans is wel heel klein hoor! Zeker met deze testen. Je kunt er vanuit gaan dat je uiterlijk donderdag je eisprong hebt. Ik denk dat je vanavond of morgen je piek hebt Heb je vruchtbaar slijm?
Tijdens het vrijen ben ik wel 'vochtiger' zeg maar. Nog niet echt slijm nee. Ik was al bang dat ik straks misschien geen eisprong zou kunnen krijgen.
Als je stopt met anticonceptie moet je lichaam even op gang komrn soms. Een lichtere menstruatie kan dan het gevolg zijn. Het feit dat je ongesteld bent geworden is een goed teken, ook al was hij licht. Als je een cyclus hebt tussen de 25 en 40 dagen heb je meestal gewoon een eisprong. kan je draden trekken van je afscheiding?
Zegt ook niet alles hoor!!!!! Kan nog komen en daarbij heeft niet elke vrouw dit. Vochtiger is ook goed teken
Nee dat duurde echt wel een week 2 dagen licht bloed verlies en de rest bruin verlies zeg maar niet heel heftig allemaal
Dan kan dus een innesteling zijn hoor. Heb het zelf ook gehad, en je kan het terug lezen bij vragen Sanne verloskundige daar zag ik het ook voorbij komen. Spannend nu voor je he Lees nu dat het je ovulatie test was haha lekker slim van me.
Haha ja ken dat geen last van mijn mijn zijn zaadjes zeg maar ben gisteren ook al aan de klus geweest weet niet of hij dan nog vruchtbare zaadjes heb?
Ja hoor. Zou zeker ook vanavond nog je kans grijpen! Je ei is nog niet gesprongen he.... binnen 12 tot 48 uur
Ik wilde de testen naast elkaar vergelijken maar ik vind dat ze best wel vervagen niet zo knal meer als je meteen getest heb Hoe is jullie ervaring erin?