Is dit de gewone Predictor of de totaal onbetrouwbare Predictor Early (die zelfs positief geeft bij kraanwater en mannen)?
In het clubje 'zwanger worden na een miskraam' zit iemand die bijna geen resultaat had met de predictortest en weldegelijk zwanger was.. Daarvoor en daarna gewoon positieve testen met anderen merken. Dus ik raad je aan een test te doen van een ander merk!
Ik had zelf ook deze test over van de vorige ronde, ben nu inmiddels 11 weken zwanger.... Maar toen ik positief testte, had ik ook de predictor nog liggen, dacht ach dat zal wel niks zijn dus denk probeer hem gewoon, 12 dpo was dat..... kwam een streep, wel duidelijker als deze, maar niet echt knal of zo.... dacht hoor zoveel negatieve verhalen zou wel vals zijn dus geloofde het niet echt, meteen een clearbleu test erachter gedaan en die gaf zwanger aan, later kruidvat testen gekocht en nog een clearbleu met weken indicator, zwanger 1-2 weken.... kan dus degelijk..... Ik hoop het voor je! Succes
Dan is het goed. Want de gewone Predictor doet wel zijn werk prima. Ik zie inderdaad een streepje. Hoop dat deze oploopt!
Ik zou ook even een andere test pakken! Ben beniewd hoe die wordt. Kruidvat 2v5 heb ik ook goede ervaringe mee