Hallo, Ik ben nu zwanger van ons 3e kindje, maar dit is zo`n andere zwangerschap. Ik weet wel dat alle zwangerschappen anders zijn, maar dit is zo vreemd voor mij. Ben nu denk ik 6 weken zwanger en heb al een hele dikke buik (opgeblazen), veel jeuk en hoofdpijn met steken aan bepaalde kanten. Ook ben ik erg duizelig en heb ook weer erge rugpijn(ik heb de ziekte van Scheuermann). En zooo koud. Over 2 weken hoef ik pas naar de vk, is het verstandig om anders even de huisarts te bellen ivm de hoofdpijn en duizeligheid, Heb trouwens ook hele droge huid en lippen. Alvast bedankt! Simoon
Hoi simoon, Probeer eerst eens goed op te letten hoeveel je drinkt. Je klinkt namelijk een beetje uitgedroogd. Je mag in de zwangerschap een liter meer dan buiten de zwangerschap dus je mag 2,5 tot 3 liter drinken. Kijk eens of je dat red en probeer daar anders aan te werken! Je mag ook gerust een paracetamolletje pakken. De duizelig heid kan ook te maken hebebn met je bloeddruk die door de zwngerschap daalt en waar je nu wat last van kan er varen. GEen zorgen, probeer het zo even. Imke