Hoi, ik zit met een (voor mij) rare kwestie. Ik ben ongeveer 5 weken zwanger, en heb sinds donderdagochtend elke keer als ik een volle blaas heb rozeverlies. Eerst was het roze slijm, daarna alleen nog maar roze. In de nacht van vrijdag op zaterdag ben ik 's nachts niet naar de wc geweest, en toen kreeg ik zaterdagochtend in een keer helderrood bloed met een paar kleine stolseltjes. Dat was op de wc, en toen ik de "boodschapjes" had gedaan was dat ook weer voorbij. Daarna elke keer weer rozeverlies als mijn blaas vol was, en vanmorgen zat er weer een stolseltje en wat helderrood bloed bij, ook nu had het weer wat langer geduurd voor ik naar de wc ging. Ik snap er niets van en word er ook alleen maar heel erg onzeker van, wat is dit voor iets? Ik heb er niet echt krampen bij, alleen maar de gebruikelijke steekjes en zeurtjes, en heb ook gewoon nog de gewone verschijnselen (misselijk, pijnlijke borsten enz enz). HELP!
Hoihoi, Je baarmoeder is heel kwetsbaar door de goede doorbloeding en de groei hier door kan er soms een haarvatje knappen wat het bloedverlies geeft. Op het moment dat jeblaas vol is,word jebaarmoeder omhoog geduwt en dit triggerd het misschien bij jou. Dit bloedverlies geeft niet aan dat het mis gaat maar ik kan wel heel goed begrijpen dat het nhierdoor wel extra spannend is. Nog even volhouden tot de echo! Imke
Dank je voor je antwoord! Je hebt me al een heel stuk gerustgesteld! Al kan ik nog steeds niet wachten op de echo, maar dat is gewoon nieuwsgierigheid Nogmaals bedankt!