witte circel bij ff ondanks juiste tijd

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Aloha, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Hallo

ik ben even in de war. Ik krijg bij FF af en toe een witte circel met blauw randje. Nu weet ik dat dit is als de tijd afwijkt van normaal.
    Maar ik heb nu al 3 stippen waarvan de tijd gewoon normaal is zeg maar en toch krijg ik een witte circel.. het gaat over 1 en 2 april cd21 en 22 dus. en vandaag 7 april cd 28.
    Ik heb de tijd niet veranderd ik heb geprobeerd als ik het achteraf aanpas of het dan wel een vaste stip word, maar niets helpt..

Ik verklaarde eerst voor mezelf dat 1 en 2 april sowieso zo gedaan werden ivm zomertijd en dus wellicht ander tijdstip ( voor je lijf) voor opmeten. Maar goed heb het nu vandaag dus weer..

weet iemand het antwoord???

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.166
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Heb je misschien iets anders aangegeven bij 'specific'? Bijvoorbeeld alcohol of gebroken nachten? Dat kan ook voor witte cirkels zorgen.

Ik heb FF gebruikt in 2009 en de laatste maanden weer. Maar ik had nu wel het idee dat er veel sneller een open cirkel stond.

3. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Of pm ipv am?

4. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien per ongeluk een vinkje bij discarded gezet? Heb ik nl. ook weleens gehad.

5. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Hmmzz zal eens kijken of ik bij alle 3 bij specifik iets heb wat andere dagen er niet ks..

Heb geen fout in am en pm en geen discarded geklikt.

6. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Ja dus haha
    Sleep deprived

Daar had ik dus nooit aan gedacht.
    Kan me ook niet herinneren dat toen we voor nr 1 gingen ik zo snel circels had dus zal inderdaad nieuw zijn.

Bedankt!

Deel Deze Pagina