Hoi dames, gisteren nod en dus gisteren en vandaag kruidvat 2 v 5 gedaan. Was bang dat de eerste een indrooglijntje was dus test gedaan van nieuw doosje .. Mijn man zegt ik zie twee strepen... maar ik vind ze zo licht? ik weet het niet meer zou zo mooie afsluiting van een heel moeilijk jaar zijn! willen jullie even meekijken.
Ieder streepje is een streepje; hoe licht deze ook is. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Over een paar dagen lekker nog een keer testen. Ik heb dit ook gehad en je wilt graag een duidelijke bevestiging van zo'n plastic ding.
Duidelijk twee streepjes! Over een paar dagen nog eens testen, dan wordt de streep als het goed is donkerder . Gefeliciteerd!
Meid, ik snap je onzekerheid, maar deze testen zijn zekers te weten positief! Je zult zien dat deze morgen weer wat donkerder is! Gefeliciteerd!
Inderdaad een mooie afsluiting van een moeilijk jaar! Gefeliciteerd hoor, ik hoop dat jullie er samen van kunnen gaan genieten
dankje jullie wel allemaal durf het nog steeds bijna niet te geloven. zijn voor onze vorig zwangerschap 3 jaar bezig geweest en uiteindelijk 3e iui poging raak. En helaas onze zoon in mei verloren na 27 weken. was aan het wachten op mijn menstruatie, want stonden op planning weer voor iui. En nu is het waarschijnlijk toch natuurlijk gelukt! super bedankt allemaal!