Wie wil even kijken? Is een test van vanmoregn,tweede urine van de dag en 3 dagen voor nod. Van het Kruidvat, 2 v 5. Groetjes, Kimberly!
Alvast voorzichtig bedankt..! Het gekke is dat ik gisteren een extra sensitive van sensitest heb gedaan en ook hier staat een héél licht streepje maar veel te licht voor op een foto..zouden de kruidvat testen toch sneller positief testen dan de sensitest? Kruidvat was binnen de vijf minuten af te lezen trouwens, dus zal geen indrooglijntje zijn!?
Ik denk ook zwanger, maar wel pril nog... Geniet ervan, en wees positief das erg belangrijk Catheleine
het ziet ernaar uit dat je zwanger bent, maar ik ben altijd nogal huiverig, gezien je nog 3 dagen voor je NOD zit. Te vaak om mij heen meegemaakt dat het dan toch nog een vmk wordt ( hoeft natuurlijk niet!!! ), dus ik zeg: een voorrzichtige gefeli en op je NOD nog een keer testen!
Jullie maken me vrolijk..!! Hoop zo dat het raak is! Dit is de vijfde ronde dus valt nog mee hoor qua tijd. Mocht ik binnen nu en een paar dagen een knaltest hebben laat ik het zeker weten! Liefs, Kimberly