Ik verwacht mijn ei ergens rond dag 26 - 31 (als ik uitga van vorige rondes) Ben maandag voor alle zekerheid begonnen met ovutesten en die zijn negatief. Maar afgelopen maandag schoot mijn temperatuur ineens omhoog van 36.6 naar 36.9. Ik heb er verder geen aandacht aan besteed, maar gistermorgen was die nog 36.9. Ik was benieuwd wat mijn temp vanmorgen zou doen, maar ik was al om half 6 wakker. Toen heb ik meteen getemperatuurd en toen was het 36.8. Ben wel in bed gebleven, maar kon niet meer slapen. Om 6.45 (normale tijd) nog een keer getemperatuurd en toen was het 36.6. Omdat ik niet wist welke temperatuur ik nu moest noteren heb ik het gemiddelde gepakt. Tot mijn verbazing zette ff een stippelkruis bij zondag. (als ik de eerste temperatuur van vanmorgen invul, geeft ie een rood kruis) Als ik de symptomen bekijk die ik afgelopen dagen heb ingevuld zijn dat dezelfde als vorige rondes rondom mijn ei (hoofdpijn, diaree, rommelbuik, rugpijn) Zou mijn ei nu zo vroeg zijn of houdt mijn lichaam me weer voor de gek? Ik ga er maar vanuit dat ie nog moet komen. Ik ga iig braaf door met ovutesten en we blijven klussen. En verder maar weer afwachten..................
Zolang je nog geen Eggwhite en geen positieve ovu hebt gehad denk ik niet dat je je ei hebt gehad... FF is ook niet zeker... vandaar de stippellijn
Ik zou ook zeggen dat hij nog moet komen. Als ik je vorige kaartje bekijk zie ik dat je wel vaker een uitschietertje hebt, en ik zie ook nog geen watery of eggwite op je kaartje.
Gezien de lengte van je vorige cyclussen lijkt me dat heel sterk. Denk dat je temp weer gaat zakken binnenkort.