verwarming zorgt voor temp verschil?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Marijee, 19 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

ik heb jullie hulp nodig.
    normaal is me temp voor me ei rond de 36.5/36.6 maar nu had ik plots ook wat meer 36.3 en dat heb ik nog nooit gehad zo laag en ook nog meerdere keren.
    nu geeft FF aan dat me eitje is geweest maar mijn temp doet een beetje raar..
    nu had ik vanochtend in een ijskoud bed waar het op de kamer ook maar zo'n 10 graden 36.5 dat is me temp voor me ei normaal..
    maar toen heb ik de verwarming aangedraait en ben verder gaan slapen en 4 uurtjes later had ik 36.9..
    maakt de verwaring nou echt zo veel verschil?
    of was de eerste temp zo laag omdat ik het zo koud had?

en wat denken jullie van mijn kaartje?

heb nog steeds heel veel steken in me rechter lies en rechts in me onderrug daardoor twijfel ik of ik me ei wel echt heb gehad.

Liefs xx

2. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ik weet niet of de verwarming zoveel uitmaakt op je temp... Ik weet wel dat die 4 uren dat verschil in temperatuur al makkelijk van zichzelf veroorzaakt kunnen hebben (los van het verschil in warmte op de kamer). Ik had van de week ook een verschil van 0.5 graden, omdat ik 3 uur later had gemeten.

Welke van jouw twee metingen zat dichter bij het tijdstip waarop je normaal meet?

Ik denk wel dat je ei is geweest. Het was ook precies de goeie dag in je cyclus dat je temp omhoog ging en je slijm was goed. Dus dat kan bijna niet anders. Ik vind alleen die 36.5 zo raar... Je hebt nu 36.9 ingevuld en dat ziet er een stuk logischer uit op je chart. 36.7 of 36.8 zou ook prima zijn, maar 36.5... Ik weet niet wat ik daarvan moet denken. Als die meting rond dezelfde tijd was als al je andere metingen in deze cyclus, ben ik inderdaad ook geneigd om je koude kamer de schuld te geven.

3. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj babyproject..

heel erg bedankt voor je antwoord.

ik heb het op FF niet ingevult maar had gister opeens ook weer even vruchtbaar slijm.. 2 grote klodders en toen was het vrijwel weer weg..
    dus vandaar dat ik gewoon Creamy heb ingevult omdat ik dat de rest van de dag ook had..
    maar ik snap indd die 36.5 ook niet.
    normaal temp ik om 7 uur en dit was rond 6 uur dat ik tempte omdat me zoontje toe al wakker was.. de 2e was om 10 uur...

ik wacht het morgen wel af wat me temp dan doet.

normaal gebruik ik ook ovulatie testen maar deze maand had ik andere dan normaal en daarmee kon ik me ei niet vinden.. andere 2 cyclussen had ik netjes op dag 21 een posi ovu test en 23e dag me eisprong.

nogmaal heel erg bedankt voor je antwoord ben teminste niet de enige die het niet helemaal snapt ;) haha

Liefs xx

Deel Deze Pagina