Hoi meiden, Wie herkent dit?Als het goed is heb ik mijn eisprong vlak na mijn temp. dip gehad maar tot nu toe blijft ie aan de lage kant. Ik denk zelf aan een eisprong op dag 12 of 13 maar dat zal morgen waarschijnlijk wel blijken. Groetjes, Lente
Bedankt voor je reactie. Dag 12 klopt waarschijnlijk of zelfs 10 of 11 omdat mijn nod gem. op dag 25 valt en bij de gyn. vandaag kreeg ik hetzelfde te horen. Dus een vroeg ei. Hoe gaat het met je? Een lange cyclus en ik zag dat het in mei helaas niet goed is gegaan. Knuffel, Lente
Het lijkt er idd. veel op. Ben benieuwd wat de komende 10 dagen ons gaat brengen. Suc6 deze ronde! Groetjes, Lente
jullie grafiekjes zien er goed uit!! Hier wacht ik op mijn ei...temperatuur wil ook niet stijgen nog maar dacht mijn ei al te hebben gehad. Nu vanmiddag wel een soort zeurdigere steek onderin mijn buik gehad , duurde een hal uur tot een uur...misschien alsnog eisprong...alleen ben wel helemaal droog....geen afscheiding ( in mijn string dan he) begrijp t ook niet...
dat kan hoor, ik heb op de dag van me ei ook geen smeurie haha. meestal stopt dat 2 dagen ervoor, en v.a. me innesteling kurk droog
Scorpion, thanks Ik heb er een goed gevoel over. Mocht ie zo blijven dan test ik volgende week woensdag. Hoe gaat het met jou? Groetjes, Lente
Hoi Scorpion, Heb je mijn kaart van vanochtend al gezien dan? Ik denk zelf dat het helaas toch niet waar mag zijn. Hoop idd. dat het dipje geen kwaad kan maar toen ik meteen daarna nog een keer mijn temperatuur opnam was het zelfs 37,0. Dus tja Ik kan jouw ff niet openen. Maar ook voor jou is het nu spannend dus. Ik ga voor je duimen. Gr. lente
dit is de mijne 26eee4 Ovulation Charts zit nu op dag 10. ik zag je dipje ja, maar dat zegt nog niks. hij kan nog omhoog gaan. en als ik mijn temp erna nog een keer meet is hij altijd lager, ik pak dan ook automatisch de 1e
Wow Scorpion jouw grafiek ziet er wel heel mooi uit zo'n mooi recht lijntje op het eindje is vaak positief. Ik ben heel benieuwd vrijdag! Gr. Lente
hey scorpion, wil je men kaartje even bekijken? heb gemiddelde van 24-28 dagen cyclus.. begrijp er niet veel van !!! heb buikpijn en slijmen gehad rond dag 15 !!!
je moet nog ff een paar dagen wachten maa rik denk dat je ei op dag 19 of 21 was. temp je wel iedere dag op dezelfde tijd?