kunnen jullie ook even bij mij kijken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marieke1983, 13 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hoi hoi,

ik heb laatst een pretecho gehad en ivm andere aanwezigen niet naar het geslacht gevraagd. ik heb foto's van de dvd geplaatst in mijn album van de onderkant van de baby. zouden jullie willen kijken en jullie mening willen geven? jongen of meisje?

groetjes Marieke

2. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Het zijn hele onduidelijke foto's
    Als ik toch een gokje zou moeten maken denk ik een jongetje te zien.
    Maar ik weet niet of iemand je een duidelijk antwoord kan geven met deze foto's

3. Marieke1983

ze zijn niet fantastisch nee, maar zo slecht toch niet? moet je ze wel groter maken natuurlijk, anders zie je idd niets. weet niet of je dat had gedaan?

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Links onder dat witte pijltje lijkt wel een hamburgertje te zitten. Meisje dan dus... Maar ik ben geen echo expert... Iemand anders kan er vast ook een jongetje in zien. Misschien aan je VK vragen de volgende keer?

5. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hm, ik kan het ook niet zien hoor, ze zijn ook niet helemaal scherp....
    Misschien kun je proberen om direct vanaf de dvd foto's/stills te maken? (weet zelf ook niet hoe dat moet hoor dus het is maar een suggestie :))

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik heb het geprobeerd maar sorry ik kan het ook niet zien..fotos zijn ietsjes te onduidelijk..

7. Marieke1983

oke, zal het dan even aan de vk vragen donderdag. in ieder geval bedankt!

8. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik zie het ook niet eerlijk gezegt.
    Maar als je het wilt weten waarom heb je het dan niet gevraagd bij de 20 weken echo?

9. Marieke1983

ook ivm mensen die mee waren, plus de baby lag er heel slecht voor, dus ze kon het niet eens zien.

10. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Dit was geen 20 weken echo maar een pret echo? Wat zei de dame van de pret echo dan?
    Ik kan er weinig van maken.

11. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Oja sorry had ik niet helemaal goed gelezen :D .
    Wel jammer dat ze het niet heeft kunnen zien.
    Ik mag volgende week dinsdag, ik hoop dat ze het bij mij wel goed kan zien, want ik wil het toch wel heel graag weten eigelijk. :D

12. Marieke1983

de dame van de pretecho heeft het prima kunnen zien..alleen dus op mijn eigen verzoek niets gezegd. (ouders plus schoonouders waren mee)
    het is ook lastig uit die dvd te halen voor ons leken ;)

Chantal, tegen mij werd gezegd dat ze het meestal wel kunnen zien hoor! ;) het hangt ook af of ze ernaar willen kijken omdat een medische echo is. alvast veel plezier in elk geval!

13. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik zou haar opbellen, wie weet weet ze het nog!
    Ik zou op basis van de antwoorden hier niet ervan uit gaan dat je een zoon of dochter krijgt.

14. Marieke1983

dat kan ook niet, want ik heb 2 antwoorden gehad, een voor jongen en een voor meisje ;)

en ervanuit gaan doe ik sowieso niet voor een deskundige een mening heeft gegeven. maar een indicatie is altijd leuk!

15. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Op 2 foto's denk ik dat ik balletjes zie. 1 foto is een twijfelgeval. daar zie ik eigenlijk niks.
    Dus op basis van deze foto's denk ik een knul.
    Tip.. had van te voren gevraagd of ze het geslacht op een papiertje had willen zetten. Dan had je het thuis kunnen zien. En idd misschien ff bellen!

Liefs Jazzie

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik zie er zeker een jongentje in. het lijkt zo veel meer op een balzakje dan een hamburgertje. ik heb het 9,5 van de 10 keer goed maar zit er dus ook wel is naast haha. ja hier heb je dus ook niks aan. als ik ook het profieltje van het gezichtje zie denk ik ook een jongentje te zien. ik heb een meid en dat zag er toen heel anders uit met de echo. nu krijgen we een zoontje en jou echo lijkt wel wat op de mijne

zal even kijken of ik fotos kan plaatsen in me album want dat is me nog niet gelukt sinds de site zo is veranderd

17. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

7 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Sorry ik vind ze te onduidelijk om er iets over te zeggen.
    :(

18. Marieke1983

Lovewinnie grappig dat je zegt dat je het een profiel vindt van een jongetje, de echoscopiste zei namelijk steeds dat het echt mijn profiel en gezichtje is :D

de laatste keer dat ik het checkte was ik nog een meisje :)

19. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ja van een foto kan je ook niet veel uitmaken he haha maar denk wel een jongetje. mijn meisje leek in de buik ook precies op mama maar der uit toch echt papa :) . onze zoon is nu net papa dus ben benieuwt hoe of wat als ie er uit is.

wat zegt je gevoel dat het wordt? hier had ik 2 keer gelijk alleen door me gevoel te volgen

20. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    de fot's zijn een beeje onduidelijk maar ik denk een meisje.
    balletjs kun je niet zien op een echo en als je denk dat te zien dan zijn het schaamlipjes.

Deel Deze Pagina