mijn gevoel zegt een meisje, maar dat zegt niet zoveel denk ik... mijn ouders denken op basis van de echo ook een meisje, zou je ook niet een piemeltje moeten zien? de echoscopiste zei het geslacht te weten, maar het hele uur is er (voor zover ik het kan beoordelen) geen piemeltje in beeld geweest. ik had ook altijd een voorkeur voor een meisje, maar die is nu volledig weg. nu ben ik alleen nog nieuwsgierig.
de foto's zijn jammer genoeg veel minder duidelijk dan wanneer ik ze op mijn laptop zie.. heel raar. in het topic "jongen of toch meisje" wat nu ook loopt staan 2 foto's, 1 van een jongen en 1 van een meisje. ik vind mijn foto's eigelijk op geen van beiden lijken.. ik zie in ieder geval op álle foto's en ook op de dvd steeds bij het geslacht 2 redelijk brede streepjes naast elkaar liggen. het zijn echt streepjes, geen rondjes. maar ja...
Kan er eerlijk gezegd helemaal niets van maken. Maar weet dan ook niet echt hoe te kijken. Maar zou wel bellen als jou was! Wij hebben morgen de 20 weken echo. Hoop dat ze het kunnen zien! Kijken ze daar eigenlijk wel altijd naar? Of zijn er ook echoscopisten die dat niet willen doen?
dat kan niet, dat superwitte is het been bot, dan zou de piemel wel heel ver van het kontje afzitten maar ik kan me voorstellen dat je dat erin ziet! het geslacht zit onder het pijltje.
bij een jongetje zie je het vaak heel duidelijk, dan zie je echt het piemeltje zitten. op deze foto's zie je dat niet.
Hier heb je helemaal niets aan, maar moet het even kwijt. Net de 20 weken echo gehad, en het is een jongetje!! Ze durfde het niet zeker te zeggen, 85% had ze het over, maar toch, ik vond dat je duidelijk een piemeltje kon zien. En natuurlijk het belangrijkste, alles was goed.
Ik zag zelf direct dat het een meid was. Zo duidelijk 3 witte streepjes tussen de beentjes. Ik zou het gewoon vragen aan je VK. Want als ik zo naar de foto's kijk kan ik er niet veel uithalen. Maar als ik het vergelijk met mijn 20 weken echo en het moment dat ze het beeld bevroor om het geslacht te tonen aan ons..dan denk ik in jullie geval eerder aan een JONGEN! Laat het ons maar weten
ik heb de dvd nog eens bekeken en ben zelf overtuigd van een meisje. de foto's zijn niet helder maar je ziet op de dvd onmiskenbaar een koffieboon. (heb zelfs een plaatje van een koffieboon opgezocht en ernaast gehouden, echt sprekend!) op sommige beelden ook 3 streepjes naast elkaar. geen enkele keer zie je een piemeltje en als de echoscopsiste zegt het geslacht te hebben gezien moet zij toch een piemeltje hebben gezien als het een jongen is? ik kan niet bellen, mijn vriend vindt het prima als ik hier speculeer, want dat geeft geen zekerheid, maar als ik bel weet ik het zeker en dat wil hij niet...jammer! dus zeker weten doe ik het pas over 4 maanden, maar ik denk echt na alles nog eens te hebben bekeken een meisje. @Suzie83: gefeliciteerd met je zoon!
Ja dank je wel! Bij ons twijfelde de vlk wel hoor. Ze zag 2 streepjes maar wist niet zeker of het nou een piemeltje was. Denk dat we over een paar weken nog een pretecho doen. Wel jammer dat je vriend het niet wil weten, maar dan is de verassing straks des te groot!
Ik denk ook meisje, zie drie witte streepjes naast elkaar, dat zie je ook bij mijn echo in mijn album....