haj meiden ik ben is benieuwd naar julliej voelen jullie je zekker over jeself je uiterlijk je vrouwelijkheid? je lichaam? Ik voel me namelijk niet goed in me vel omdat ik me niet mer vrouwelijk voel na me zwangerschap vind ik mezelf niet mooier op geworden en als ik soms naar mijn vriend kijk hoe knap die is dan ga ik me nog rotter voelen heb geen borsten meer sinds na de zwangerschap had eerst B nu kleine A, daar door voel ik me ook niet meer vrouwelijk me haar is heel trouw gaan worden en heel veel uitslag gekregen in me gezicht iemand tips of hoe ga jij hier mee om. bedankt ^^
Zo hallo, dat was een lange zin.... Ja ik voel me op het moment wel zeker over mezelf. Ik vind het fijn om mezelf op te maken en op te knappen. Kappersbezoek en haren verven vind ik heerlijk. Steeds wat anders het liefst. Ik ben geen slanke den, maar ik ben tevreden met mezelf. Maargoed, ook ik heb m'n ups en downs. Dipdagen ken ik maar al te goed.
Mooie titel! Ja ik voel me redelijk zeker over mezelf. Ik voel me wel minder vrouwelijk sinds de bevalling en daar baal ik wel eens van. Maar ik hoop en denk nog steeds dat dat vanzelf weer komt. Ik voel me eigenlijk vooral gelukkiger. Sinds ik ben bevallen van mijn zoontje, zijn sommige zaken veel minder belangrijk. Ik kan helemaal ontspannen van mijn zoontje en alle zorgen vergeten. Volgens mij ben jij nog niet zo lang geleden bevallen toch? Geef het de tijd!
Wat punten en komma's zouden wel prettig zijn... Ik voel me behoorlijk zeker over mijzelf, enkele momentjes daar gelaten. Mijn lijf verandert gewoon en ik accepteer dat, heb ik altijd ook gedaan. Uiteraard heb ik ook momenten dat ik onzeker ben en natuurlijk heb ik dingen aan m'n lichaam die ik minder mooi vindt, maar ik ben al lang blij dat m'n lichaam 't dóet, zogezegd... Ik denk dat 't vooral belangrijk is lief voor je lijf te blijven. Inderdaad, regelmatig naar de kapper, lekker je lichaam verzorgen, af en toe eens een maskertje op je gezicht, dat soort dingen...
Jahoor voel me prima over mezelf! Heb wel een hangbuik maar ik ben dan heel nuchter: als je het echt zo irritant vindt, dan moet je naar de sportschool. En daar heb ik geen zin in, dus laat ik het lekker zo. Megastrakke truitjes zitten er niet meer in, maar kan me nog leuk aankleden, heb nog dezelfde kop. En ik ben niet erg ijdel dus dat scheelt bij mij ook veel. Mijn dochter leuk aankleden is nu ook een erg geliefd project geworden hier. Maar kan er zeker nog van genieten als ik mooie nieuwe kleren heb gekocht die me goed staan of als ik naar de kapper ben geweest. Of een mooie fotoshoot met de band heb gedaan! Tipje: koop een bh die echt groot genoeg is voor jou. Koop je toch een maatje groter of draag je je oude bh's nog, dan raak je alleen maar teleurgesteld omdat het niet staat. Heb laatst een pittig setjuh gekocht in een maatje kleiner en ik dacht ineens woooooow zie wel ik HEB ze wel, die tieten, moest alleen de juist bh hebben! ben van c naar b gegaan. en heel tevreden.
zo dat was even lastig lezen een beetje. Maar ik voel me na de zwangerschap nog wel zeker. Alleen ik voel me niet meer zo mooi als eerst. Maar komt ook aangezien ik 50 kilo zwaarder weeg als voor de zwangerschap. Maar ondaks dat voel ik me wel zeker. Me vriend geeft me complimentjes en houden nog steeds van elkaar. Misschien eens slim als je er echt zo mee zit misschien slim om er een sover te praten? DEsnoods met je vriend? vraag wat hij van je vind enz enz
Ja het is niet meer zo strak en ben veeeeeeeel dikker als vroeger maar ben juist VEEEEEEEL vrouwelijker als toen. Mijn man vind me juist ook veel aantrekkelijker. Ik denk dat zeker zijn met jezelf niet zoveel te maken heeft met een cupmaatje, aantal kilo's e.d. maar dat komt van binnenuit, ik ken de knapste meiden die niet happy zijn met zichzelf en wat vollere meiden of pas bevallen vrouwen die prima in hun vel zitten. Dan is toch het cliche van toepassing; Schoonheid komt echt van binnenuit als jij happy bent met jezelf dan straal je en kan je veel meer hebben. Natuurlijk kan je naar de sportschool e.d. maar je zal niet gelukkig worden omdat je alleen naar de buitenkant kijken (vind ik vrij oppervlakkig maar dat komt misschien omdat je altijd voor jezelf knap bent geweest en niet anders kent) Ik zou er zoiezo met je vriend over praten, alle beetjes helpen, maar wees ook lief voor jezelf, eens naar de kapper, een leuke outfit, misschien iets leuks voor jezelf doen, maskertje, een beetje jezelf verwennen dat je je weer een beetje meer je oude ik voelt..
Tja als ik eerlijk ben voel ik me ook wel eens erg onzeker over mijn lichaam. Voor de zwangerschap was ik al 10 kg te zwaar en nu zitten er nog 10 aan, in totaal dus 20. Maar aan de andere kant denk ik dan weer: Meid, dat is je eigen schuld, jij zit nu met je dikke kont op de bank op zwangerschapspagina te surfen, terwijl je ook een flinke wandeling kan maken. En als ik dan weer naar mijn zoontje kijk, dan voel ik me zo ontzettend trots; mijn lichaam heeft hem gedragen en heeft een bevalling aangekund. Dat is niet niks! Wat Isademi ook zegt, verwen jezelf lekker en wat kunnen die borsten van jou ook schelen? Ze hebben waarschijnlijk wel je zoontje gevoed! Ik zou ook niet teveel naar alle "mooie" modellen kijken, vaak is daar enorm aan gephotoshopt, en daar wordt je alleen maar onzekerder van, omdat dit weg gezet zou worden als het perfecte plaatje.
over het algemeen voel ik me wel zeker van mezelf, al heb ik ook mijn momenten.. Mijn vriend vind me onwijs sexy nu ik zwanger ben.. ben ook niet zoveel aangekomen, maar toch weet ik heel goed dat mn lichaam aan het veranderen is... Ik ga in mn zwangerschap wat vaker naar de kapper, mn haar mooi laten maken en moet zeggen dat dat wel werkt... Als ik dan denk aan het feit dat mijn lichaam een mooi mensje draagt, weet ik dat het het waard is....En ach, als ik straks niet meteen 'strak' uit de bevalling kom, ga ik wel naar de sportschool (lees: ik ben zo lui als maar kan haha) en anders kijken ze maar een andere kant op als mensen het niet bevalt...
Heb ff drie keer moeten lezen voordat ik begreep wat je allemaal zei Maar goed ik voel me zeker over mezelf, heb al eens eerder gezegd in een ander topic dat mensen mij moeten nemen zoals ik ben, dik, dun, groot, klein etc het maakt niet uit iedereen in mijn omgevind moet het gewoon met mij doen zoals ik ben doen ze dat niet dan hebben hun een probleem .. Tuurlijk heb ik wel eens een dip dag, dan voel ik me niet vrouwelijk en enorm lelijk ( meestal is dat rond de ongi tijd ) maar voor het grote deel voel ik me wel zeker over mezelf
Klinkt een beetje als een vicieuze cirkel... Omdat je er volgens jou niet mooi uit ziet, neem je ook niet de moeite om aandacht aan je zelf te besteden, omdat het toch de moeite niet waard zou zijn? Zonde! Je bent het absoluut wel waard en dat vindt die knappe man van je vast ook Die slappe voorgevel komt ook wel weer terug in model, en tot die tijd mag ook je slappe voorgevel toch wel in een mooi setje? En ga lekker naar de kapper met die bos touw, die kan er best wel weer iets van maken. Heb zelf ook wel eens mijn dipjes, maar mooi opmaken, mooie kleren aan en hoge hakken aan, en opeens zie ik dan dat het allemaal best wel meevalt. Focus niet te veel op die plekken van je lijf die je niet mooi vindt, maar op de hele verschijning... En van jezelf lelijk vinden word je ook niet mooier, dus kop op meid!
ja hoor ik voel me zeker over mezelf ik heb alles wat ik wil heb 2 mooi kinderen heb wel veel striemen en heb maatje 48 maar ach als dat alles is ik alle geluk van de wereld heb een super lieve man heb 2 mooi kinderen en heb een huis en heb genoeg geld om van te leven heb dus alles wat mijn hartje begeert hoef niet onzeker te zijn mijn man vind mij mooi zo als ik ben en ik vind me ook mooi zo als ik ben verzorg me goed en kleed me altijd leuk ik vind dat mensen mij moeten nemen zoals ik ben en zo niet pech voor hun ik ben gelukkig in mijn doen en laten maar ik kan je wel super goed begrijpen en wens je echt sterkte want het is echter niet niks als jij je zo voelt waarom voel jij je zo onzeker?? knuffel van mij
Ik voel me meestal wel zeker, maar ik heb ook mijn momenten Ik ben ook wel van de make-upjes enzo, dus als ik me een keer niet zo fijn voel ga ik een uurtje aanklooien met make-up, vanalles uitproberen en weer eraf halen en weer opnieuw, tot ik denk, goh, ziet er best goed uit
ook ik ben het eens met melloncollie en isademi, ik voel me totaal niet onzeker over mijn lichaam, ja ik heb nu een hangbuik, ja ik heb nu striemen op buik borsten en benen, maar ik voel me toch meer vrouw, ik ben voller, en zachter, en mijn man vind mij ook veel meer sexy, ik straal gewoon veel meer uit nu naar de zwangerschap,
Ja ik voel me wel zeker over mezelf, ik kan wel over mezelf zeggen dat ik een aantrekkelijke dame ben. Ok er mogen wel een paar kilo's van af, maar verder is het wel ok.
Ik voel mij ook prima over mij zelf, heb wel een klein buikje(striemen) maar schaam me er echt niet voor hoor. Persoonlijk vind ik dit mooier en lekkerder(haha) dan iemand die super slank en plat is, dan voel je alleen maar botten... Nah een beetje vel om lekker stevig vast te pakken (n**k teugels word het soms ook genoemd, whaha!!) Vind het heerlijk hoor en als een man loopt te zeuren , nah pech gehad toch? Ze moeten je maar accepteren hoe je bent.
IK ben sinds de geboorte van Esmee juist zelfverzekerder geworden. Ben assertiver en heb schijt aan anderen. Ik voel me wel vrouwelijk, maar mooi, nee! Al zegt mijn vriend het dagelijks dus hij vind me wel mooi. Ik doe wel mijn best op me mooi en vrouwelijk te voelen. Kleed me leuk aan, leuke schoenen. Koop af en toe een lekker luchtje en maak me dagelijks op en doe mijn haar. Best wel vrouwelijk eigenlijk!
Sinds de geboorte van Lotti voel ik me zelfverzekerder dan ooit! Ik ben wel dikker dan voor de zwangerschap en ik heb er een paar mooie huidstiemen bij, maar ik vind het niet zo heel belangrijk. Ik heb me laatst een heel ander kapsel aan laten meten bij de kapper en heb nieuwe kleding gekocht en dat vind ik al super. Ik ben gewoon zo enorm trots op mijn dochter en daardoor voel ik me supergelukkig. Dat mijn lijf er na de bevalling minder mooi uitziet (waar mijn vriend het overigens totaal mee oneens is, dat scheelt ook al ) neem ik dubbel en dwars voor lief als ik kijk naar ons wonder wat nu in haar ledikantje ligt te slapen...