voor onze dochter sparen we maandelijks een vast bedrag en daar blijven we af. tot vorig jaar spaarden wij maandelijks een best groot bedrag, maar nu met het nieuwe huis lukt het sparen niet meer. er moet continu iets vervangen worden dus wat over blijft aan het einde van de maand gaat daar weer aan op. maar wellicht volgend jaar dat we weer wat kunnen sparen.
Als t kon had ik op anders gestemd... Ik zou super graag willen sparen maar dat is helaas niet mogelijk door de fijne belasting dienst die momenteel graag met rekeningen strooit. of een fijne eigen risico ivm een ma die ik gehad heb... We doen ons best... maar zijn vorig jaar getrouwd... en er zijn wat dingen veranderd en ook betaald mijn ex helemaal niks voor mijn dochter. Dus zijn momenteel bezig met een inhaalslag... er zit gelukkig een stijgende lijn in!
Mwa ze is nog al neerbuigend naar mensen die het minder hebben of mensen die fkesvoeding geven of mensen die anders zijn als haar. Etc etc etc
Helaas.. Moet nee stemmen.. Leef momenteel van mn toeslagen om dat die leuke gemeente moeilijk doet over een uitkering.. Dit terwijl k een postadres bij ze heb, maw geen vaste verblijfplaats Dus straks als dat op gang s alle schulden betalen en een huis zoeken en dan hopelijk weer sparen! Leuk, zo'n ex *zucht*
ja hoor geen probleem, bij ons gaat er elke 1e van de maand een behoorlijk bedrag over naar de spaarrek. automatische en de meeste vaste lasten worden dan ook afgeschreven. zo weet je precies wat je nog over hebt. en mochten er grote dingen moeten worden aangeschaft of bv vakantie betaald worden word het van de spaarrek. weer terug geboekt.
Hier zoiezo voor de kinderen wel, soms voor mijzelf maar nu gaat dat even maar de aankomende baby, dus normaal wel!
Goh paar dagen geen internet en je mist vanalles. Agter gebanned, maar al 2keer terug gekomen en weer gebanned begrijp ik? Vaag! Ik spaar wel wat, maar niet veel, helaas.
Nja je wordt toch niet zomaar geblokkeerd toch? Dan moet je toch wel iets ergs gedaan hebben dan alleen maar neerbuigend doen toch?
Wij sparen ook. Zowel voor ons zelf als voor de kinderen. Ook de extra's gaan naar de spaarrekening. Laat haar toch ze verdient die aandacht niet
In principe kan ik iedere maand prima sparen alleen door een scheiding en een verhuizing gaat dat nu een beetje moeilijk, het geld wat ik anders opzij zou zetten gaat nu dus naar aankleding van het huis, verbouwing e.d. Voor mijn zoon spaar ik wel elke maand een vast bedrag.
Wij sparen voor de kinderen een vast bedrag per maand En voor ons zelf de ene keer meer als de andere keer maar wel steeds een redelijk mooi bedrag vind ik zelf