Ik lees veel over mooie en redelijke bedragen. Dan vraag ik me af hoeveel dat is. Want dat verschilt natuurlijk ook per gezin. Daar ben ik nieuwsgierig naar. Maar snap dat jullie dat niet willen delen. Ik ben heel nieuwsgierig hihi
Wij sparen niks.. Zitten beide op school en ik werkte ernaast. Vandaag toch ontslag dus ja.. Nu helemaal niks meer over..
Ik heb nee geantwoord omdat we de enne maand wel wat weg kunnen zetten. Maar de andere maand niks kunnen sparen. We sparen wel elke maand 25 euro voor onze zoon.
Op dit moment is mijn spaarrekening leeg maar ik krijg nog belastingcentjes van 2011 en 2012 en binnenkort ook weer vakantiegeld dus dan heb ik weer wat gespaard. Dus ik spaar niet elke maand maar van alle extraatjes gaat er wel iets opzij voor de grotere uitgaven.
Ik spaar elke maand maar geef het ook uit als het nodig is. Op dit moment kan ik weer opnieuw beginnen. Maar dat geeft niet, daar is het voor.
Ja, alleen jaarlijks groot deel van de belastingteruggave, dus dat tikt dan ineens lekker aan. Voor zoontje deel van de kinderbijslag elke 3 maanden.
Probeer wel elke maand iets opzij te zetten. Soms is het maar een paar euro maar alle kleine beetjes helpen.
Wel een wens om eens te leren sparen. zou toch wat lekker de zijn om iets achter de hand te hebben in geval van nood.
Gelukkig wel. Lijkt me niet fijn als je het niet kan. Voor ons zoontje sparen we ook, de kinderbijslag.
hier gelukkig wel. geeft me een veilig gevoel om iets achter de hand te hebben dus ben er erg blij mee
Om te voorkomen dat dit topic gesloten wordt wil ik jullie er op wijzen dat discussies over geblokkeerde leden niet zijn toegestaan. Probeer ontopic te blijven.
ja wij sparen voor onze kinderen van hun kinderbijslag en het hele bedrag gaat ook naar hun rekening al vanaf de geboorte van de oudste ze is nu 4 jaar en vanaf de geboorte van de jongste is nu 19 maanden oud ja dat het later een verschil is van bedrag dat weten we wel maar ach wie weet kunnen we later misschien een geldbedrag erbij leggen bij de jongste kom goed maak me daar nog geen zorgen om .