Hallo dames, Onze laatste ivf poging! Dag 7,8 en 9 negatief getest. Gisteren dag 9 dochters bruin verlies rest vd dag niks meer. Vanmorgen nog een laatste test gedaan en die was positief!!! Wel nog steeds bij afvegen oud bruin bloed...wat denken jullie?
Spannend hoor! Action heeft veel hcg nodig en ik zie op de rechtertest een duidelijk streepje! Bij mij is bruinverlies altijd een voorbode voor ongi/vroege mk. Maar ik hoop natuurlijk voor jou dat t goed blijft gaan!
Wauw spannend. Hoeveel dagen zitten er tussen de testen. Ik zie op tweede foto duidelijk streepje. Zie dat jullie al een heel medisch traject hebben gehad. Hoop dat je snel mooie echo heb
Eerste foto is van vanochtend geen ochtendurine rechts is van plasje daarna. In het echt is links ook wel lichter als rechts.
Jee wat spannend zeg! Ik zie op de rechter test duidelijk een roze streep! Denk dat de kV duidelijker zal zijn, action heeft meer hcg nodig. Ik duim voor je!
Dit is de test van vanmorgen wel stuk duidelijker maar helaas ook meer bruine afscheiding wat ook roder lijkt te worden
Jeetje wat spannend zeg, ik zie het streepje duidelijk dus dat je hcg in je lijf hebt is zeker. Ik hoop echt dat het blijft zitten meid... Sterkte met het afwachten.