Kunnen kinderen aan voelen of je zwanger bent.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door girlpower mama, 9 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Hoe jonger het kind is, hoe meer het aanvoelt en 'ziet' zei een medium me ooit.
    En ik geloof er eigenlijk wel in; ze zijn onschuldiger naargelang ze jonger zijn.

2. girlpower mama

girlpower mama Actief lid

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Assistent filiaal manager
    Amersfoort
    Oke Dank je wel.
    Op goed geluk dan maar.

3. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    (je hebt een goede smaak wat je avatar betreft, die komt vooraan op het geboortekaartje hier :) )

4. girlpower mama

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    Dank je.
    Grappig. Dan heb je een heel mooi geboorte kaartje.

5. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ben ik helemaal met je eens platliggertje

de kids staan dan nog open voor vanalles we hebben allemaal een soort van kanaal maar sluiten die naarmate we ouder worden af

trouwens het verhaal wat je qoute girlpower mijn zoontje had toen ie 2 jr was ook ongeveer zoiets die speelde midden in de nacht met iets of iemand nou de kippevel stond me op me rug
    het verhaal": ik hoorde me kleine brabbelen/praten dus ik ging naar hem toe en zei je moet nu slaapies doen het is nog donker buiten en hij zei toen nee moet pelen met die met bal, tja dus ik kijk waar hij naar wees en zag niks nou geloof me dan wil je dus een gat graven en erin gaan liggen zo'n angst voelde ik maar ik probeerde voor hem rustig te blijven en zei tegen hem zeg maar dat het nu slapen tijd is en dat hij maar ergens anders moet gaan spelen en toen brabbelde mijn zoon wat kon het niet verstaan behalve slapentijd en sinds toen was het verdwenen en sliep mijn zoon gewoon iedere nacht door.

6. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Kinderen hebben ook vaak denkbeeldige vriendjes.
    Maar idd: kinderen zijn heel gevoelig voor contact met de andere wereld zeg maar maar ook soort van helderziend...

Heb het zelf nog niet meegemaakt ofzo, ik werk op een kinderdagverblijf. Maar ik werk op de babygroep dusja...
    De kinderen van de andere groepen zie ik ook regelmatig hoor, die komen vaak even lekker knuffelen! heerlijk! :)
    Ben eigenlijk wel benieuwd, als ik dagje met de oudere kindjes werk of er dan ook een reactie komt ofzo..zou wel leuk zijn :)

Liefs

Syl
    * die weer misselijk is..*

7. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    zonet zeg ik tegen me zoontje hoe weet jij nou of ik een baby in de buik heb? zegt ie ja eeuuhh dat weet ik gewoon jij hebt een baby in je buik
    dus ik wie hebt dat gezegd dan gewoon niemand was het antwoord.

ik hoop zo dat ie gelijk heeft willen jullie niet weten erg he
    :oops:

8. Niet meer actief

Kinderen hebben inderdaad hun 'kanaal' veel meer open dan de meeste volwassenen en zeker tegenwoordig zijn er heel veel kinderen die meer zien/voelen/weten. Baby's en kinderen kunnen (vaak tot een jaar of 6 en dan verdwijnt het veelal) ook van nature aura's zien, iets wat iedereen in wezen kan en ook weer kan leren. Wanneer je zwanger bent, verandert je aura. Er komt zogezegd een kleine lichtbron bij. Waarschijnlijk heeft je kleine die gezien Rastagirl. Ik hoop voor je mee dat het inderdaad raak is. Zou mij totaal niet verbazen hoor. Maar kan natuurlijk altijd zo zijn dat het niet zo zeer gaat over een waarneming die hij doet voor NU, maar dat hij de toekomst waarneemt. Echter, gezien zijn stelligheid......
    Meid, ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

9. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    dank je wel indigo dat hoop ik ook

10. girlpower mama

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    rastagirl
    Heb je al getest :(:

11. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    ik zat gisteren met mijn dochtertje bijna 3 onder de douche
    ze kijkt naar mijn buik en gaat naar mijn navel en zegt
    ja mama je krijgt een baby :confused:
    ik moest er wel om lachen :D

12. Niet meer actief

Jaaaaa, zie je wel......ik wist het.
    Dacht, ga effe kijken of rastagirl al getest heeft. Je hebt je banner aangepast dus je bent ZWANGER!
    Van harte gefeliciteerd meid! Heerlijk om het nu echt zeker te weten he?
    Geniet er maar lekker van (en van de bijzondere manier waarop je het te weten kwam)

13. girlpower mama

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    Rastagirl Gefeliciteerd.

Nou bij Rastagirl had haar zoontje wel gelijk.
    Zou de mijne ook gelijk hebben :(:
    Stiekem hoop ik het. Maar ik ga er nu in ieder geval niet van uit.
    Hij geeft wel steeds kusjes op me buik. Lief he.

14. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Na mijn miskraam in november kwam mijn zoontje de volgende dag thuis en gaf mij een knuffel. Ik stonk helemaal naar bloed , ik had een hoofdwond en hersenschudding opgelopen door flauwvallen na de nabloeding. Mijn zoontje zei toen tegen mij : ik ruik dat de baby bij jou is weggegaan...

15. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Wat een sterke woorden van je zoontje, moonique... !
    Knap hoe kinderen dingen aanvoelen!

Een kindje van de buren gaf me gisteren plots een knutselwerkje 'voor de baby in mijn buik', ook al zei ik dat er geen baby in mijn buik zit, toch moest en zou ik het knutselwerkje meenemen 'voor de baby'.

Haar mama is wel 8 maand zwanger, dus misschien dat ze nu denkt dat iedere vrouw een kindje in haar buik heeft, maar het deed toch even raar...

16. Niet meer actief

Hoi Dames,

Mannetje van Heidiii hier. Zet het je niet aan het denken? Kinderen & dieren die het aanvoelen. We zeggen altijd naarmate we ouder worden komt de wijsheid maar ik begin na dit topic er toch meer en meer van overtuigd te raken dat we 'dommer' worden. Wijzer in onze levenstijl maar dommer qua 'oer instincten'.

Ik heb het in december '06 ooit in ander topic over feromonen geschreven over duiken in Eilat met de dolfijnen. Introductieduik voor wat vrienden en ik dook al enige tijd. Wat gebeurde er: Eén van de dames uit de introductiegroep werd door de dolfijnen uit de duikgroep geduwd en alle wijfjes dolfijnen bleven om haar heen cirkelen. Het beschermen om zo maar te noemen.

Dat is dus wat ik bedoel met dommer worden! We verliezen het gebruik over onze instinctieve vermogens! Jammer eigenlijk hé

Iemand noemde net al zoiets van mag ik je kind even lenen want dat scheelt zwangerschapstesten....

Misschien een lucratief ideetje:
    Gat in de markt: RENT A KID!!!

van die inkomsten kunnen dan weer Wii's en PS2/3's gekocht worden en dergelijke of pampers en noodzakelijke dingen voor de kleine maar dat op de 2e plaats. Niet eens zo slecht dus! ;)

Mannetje van Heidiii

17. Niet meer actief

Hahahaha, geniaal idee mannetje van Heidiii. Ook mooi om te zien wat je met de opbrengst zou doen ;)
    Jongen, gat in de markt...... Waar wacht je nog op? Dit is je kans op die Wii! :)

18. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    hahahahahaah

19. Niet meer actief

@Indigo

:( Volgens mij heb jij mij door :( Gaat het mij niet om een kleine... Dat laten we aan Heidiii over maar wil ik enkel die Wii of PS2 en het klussen...

Jij hebt mijn rooie draad door!

Mannetje van Heidiii

20. Niet meer actief

Tsja, sommige dingen voel je zo aan he? 8)
    :) :) :)

Deel Deze Pagina