Als je met elkaar hebt geklust en je gaat 10 minuten daarna staan (en het grootste gedeelte loopt er dus weer uit) heb je dan nog wel kans om zwanger te raken. Ik neem aan dat je moeilijk 1 uur moet blijven liggen? Graag hoor ik hoe jullie dit aanpakken. Sorry misschien beetje aparte vraag. Groetjes Vruchtje
Geen rare vraag hoor....maar op zich zou het niet uitmaken....er gaat nou eenmaal meer in dan dat er nodig is moet je maar denken..
Oké Aldonza in ieder geval bedankt. Ik wil jou ook nog even succes wensen met alles en duim voor je dat er snel een klein wondertje in je buik groeit.
Hoi hoi, De sterkste zaadjes zijn dan al wel waar ze wezen moeten hoor dus daar hoef je niet over in te zitten. Veel klusplezier, Bibu !
Hallo saam, Ik kreeg van iedereen die reeds kindjes hebben (dus ze zullen toch wel iets weten!) de tip om naderhand een kussen ander je kontje te leggen en met je benen omhoog te blijven voor 0,5 uur. Het is niet fijn, maar je zult merken dat er dan naderhand ook bijna niks meer uitkomt. Niet geschoten altijd mis...haha! Succes Groetjes Wen
Dit heb ik ook gehoord dus dat doen wij nu ook! Is wel wat minder romantisch, maar proberen kan altijd toch? En ik heb ook ergens gelezen dat het niet goed is dat je meteen naar de wc gaat om te plassen... (dit deed ik ook altijd!) Misschien heb hje dr wat aan en helpt het ! Baadt het niet dan schaadt het niet denk ik maar!
Hé hoi! Ik ben wel een "snel na de daad plasser" Reden hiervoor is dat als ik te lang blijf liggen en dus niet op tijd naar 't toilet ga, ik binnen de kortste keren een blaasontsteking te pakken heb... Een paar weken geleden dacht ik: ach, ik probeer gewoon wat langer te blijven liggen dan normaal... helaas, 2 dagen later zat ik alweer aan de kuur! Maar ik denk dat dit vooral van toepassing is bij de dames die er gevoelig voor zijn! HEEEEEEEEEEEEEEL veel succes met zwanger worden! Groetjes Chris
Ben ik weer, Inderdaad, ook dat hoort er volgens mijn vriendinnen bij, ook eerste 0,5 uur niet plassen. Dus voor de daad goed naar de wc en zo lang mogelijk proberen niet meer naar de WC te gaan. Je moet er toch wat voor over hebben he?! Succes Groetjes Wen
Ja het houdt wat in! Alles voor het goeie doel! Ben zelf inderdaad ook wel vatbaar voor blaasontsteking maar als je voor de daad goed naar de wc gaat en een uur erna is er volgens mij niks loos..
je hebt immers maar een zaadje nodig, en geen miljoenen. al zou je een half uur blijven liggen. het komt er echt wel uit hoor duurt alleen wat langer. dat eventjes blijven liggen heb ik vaker gehoord, ik heb het voor 5 minuten gedaan. maarja of dat geholpen heeft.........
Ja en door de pil heen, maar je mag het geluk zo wel een beetje de goeie kant op stimuleren!hahaha! Ookal ist alleen maar psychiosch!
bij mij loopt het er ook gelijk uit,als me vriend zich terug trekt loopt er al wat uit. gister hebben we hopelijk het eitje goed benut, de gyn zei op dag 15 gaat ie springen en dat is dan vandaag. dus na de daad ff beetje randjes fietsen en ik zei en nu zwemmen jullie hup ga maar richting eitje, doe je best. hopelijk luisteren ze naar me , in iedergeval 1 zaadje hoop ik dat goed kan luisteren.
Na een kartier zijn de goede en sterke zaadjes op de goede weg. Als je 20 minuten blijft liggen, is het echt lang genoeg. Er hoeft er maar 1tje te zijn.... En benen omhoog helpt om zoveel mogelijk binnen te houden. Eerlijk gezegd: ik doe dat al ook en al 18 rondes en ik ben nog steeds geen kind rijker, dus of het echt helplt....?!
In de rubriek 'stel je vraag aan de verloskundige' stelde ook iemand de vraag of het wat uitmaakt als je direct gaat plassen nadat je seks hebt gehad. De verloskundige gaf aan dat dat helemaal niets uitmaakt omdat er voldoende zaadjes aan je baarmoedermond blijven kleven.
Zo doen wij dat ook, maar niet een half uur maar een minuut of 10 ofzo. Er komt dan inderdaad weinig meer uit
Wat ik me dan afvraag als er nog maar zo weinig uitkomt: Zit dan alles in je baarmoeder of hoe moet ik dat zien? Het zal toch niet vanzelf oplossen Ik heb dat ook een tijdje gedaan, dat blijven liggen en met de benen omhoog. Maar als ik dan opstond, kwamen de zwemmertjes na een tijdje toch tevoorschijn. Het heeft trouwens bij mij niet geholpen, dat blijven liggen. Ik heb een tijdje gedaan en ben er mee gestopt. Toen ik zwanger ben geworden had ik die methode dus niet gebruikt. Daarbij moet ik ook gaan plassen meteen na het klussen, anders heb ik zo weer een blaasontsteking te pakken.
Sinds we met een 'hoger doel' klussen blijf ik op tactische dagen ook gewoon in m'n nest liggen. Geen gedoe met kussentjes of benen omhoog of zo: gewoon lekker lui nagenieten. En lekker misbruik maken van de situatie: 'Mannetje, wil jij ff wat te drinken brengen, ik kan nu natuurlijk niet opstaan'... 8) Maar het valt me op dat er na een nachtje slapen niets meer uitkomt. Het valt me helaas ook op dat ik vandeweek een blaasontsteking te pakken had! Dus maar compromisje zoeken in de vorm van een half uurtje blijven liggen en toch plassen...