Kunnen mannen en vrouwen bevriend zijn?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door iMoeder, 28 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafa

fafa Niet meer actief

Ben jij zo'n ontzettend lekker ding dan, dat al die mannen op je vallen? ;)

2. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Uiteraard. :cool:

Ja nee, ik weet het ook niet. Ik ben zo een vrouw die nooit door heeft dat er geflirt word (Al begint dat de laatste tijd wat te veranderen). En ik ben in de regel nogal lomp. Qua uiterlijk vond ik mezelf nooit zoveel bijzonders. Maar ben er pas de laatste jaren achter gekomen dat andere mensen daar anders over denken. Dus misschien toch een beetje lekker ding ja. :p

3. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Ik kan heel goed bevriend zijn met mannen en ben echt wel een meisje meisje. Ik heb een hele harde humor en dat klikt dan gewoon ofzo haha.

4. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik snap eerlijk gezegd ook niet zo goed wat het probleem dan precies is met mannelijke vrienden die "geen nee" zouden zeggen tegen je. Of zich soms afvragen hoe het met jou zou zijn. Of "het op je zouden kunnen."
    Nou én? Zijn die vrienden dan zulke holemensen dat ze je aan je haren een grot in slepen? Of hebben ze niet het fatsoen om dat gewoon voor zich te houden? Mijn vrienden wel hoor, die gedragen zich gewoon beschaafd en ik weet zeker dat ze die gedachten wel eens over me hebben.
    Maar daar ben ik toch zelf ook bij? Waarom moet je zo'n vriendschap daarom gelijk verbreken? Ik zou het ook "wel kunnen" op een aantal van mijn vriendinnen maar dat hoeft een vriendschap toch niet in de weg te staan?

Manque vindt dit leuk.
  5. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Ik denk dat vriendschappen vaak mislopen en vaak bij bepaalde mensen nog sneller , Ik ken niemand super lang heb geen mega lange vriendschap en denk dat een vriendschap van het andere geslacht nog moeilijker is maar niet onmogelijk .

6. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Nou ik vind dat soms wel ongemakkelijk eigenlijk. Maar dan vooral als de ander meer wil dan vrienden zijn en je dat zelf niet wil. Ik heb nooit een vriendschap verbroken alleen omdat er spanning hing. Dus dat hoeft inderdaad op zichzelf geen vriendschap in de weg te staan nee.

Deel Deze Pagina