Kunnen mensen het aan je zien dat je mss zwanger bent?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door glimworm, 30 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Bij mijn eerste zwangerschap hadden mijn collega's het er met elkaar overgehad dat ze dachten dat ik zwanger was.
    Toen ik dus vertelde dat ik zwanger was zeiden ze: ohjaaa zie je nu wel!!

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

Nou die van mij niet hoor! :D

3. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Mijne ook niet, maar 'gewone'mannen zal ik dan maar zeggen haha....nee maar hoor het vaker dat mannen op het werk enzo bij meiden het al denken te zien....?? weet ook niet hoe dat komt,..
    Zal ook wel een blabla zijn hahahaha

4. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

hey

sorry dat ik er even bij kom babbelen
    maar kinderen meestal tot 6 jaar(kan natuurlijk langer en dat noemen ze dan gave en meestal blijft dat ook bij jou) kunnen sneller contact maken met het ginderzijden omdat zei zich meer openstellen daarvoor.je hoord vaak van mijn zoontje speeld altijd aleen en praat dan met een kindje
    nu mijn zoontje heeft ook zo vriendjes en laats was ik in de winkel en hij gaat naar de speelhoek komt die terug en komt zo fluitsterend af en vraagd zo van mama zie je die mevr daar ik ja hoor zekers waarom?(zag er heel vriendelijke en lieve dame uit)wel zegt hij waarom zegt zei dan niets tegen haar kindje (ik kijk rond en vraagd wel kindje)mama zie je dat dan niet dat kindje dat bij haar is ( keek nog is rond en vroeg lieverd ben je zekers dat dat kindje nog leeft neen man dat kindje is gestorven dat was ziek maar hij zegt dat zijn mama verdrietig is en dat zei geen rust krijgt omdat ze niet weet of hij gelukkig is ik zei zijn mama weet dat hij rust nu heeft dus hij moet nu ook gaan rusten want dat is wat zijn mama wel zou willen dat hij rust vind niet en toenzei mijn zoon ja mama nou zoon lief gaat terug speelhoek en bij het instappen auto zegt die zo is toch een lieve jongen he ik zo bedoel je dat jongetje(ja man hij wuifde te straks en denk dat die toen in gaan slapen want zag hem niet meer)
    nou en dat is vaak zo dat die dingen ziet of hoord en int het begin was dat raar (ik zelf ben ook spiritueel ) om echt dingen zo te horen van een kind van 6 jaar
    maar een kind ziet vaak dingen omdat zei zich openstellen
    en wij meestal voor dat gene net bang hebben
    ik was een verhaal van mijn jongen(waar gebeurd natuurlij)maar wou gewoon voorbeeld geven met mijn verhaal dat je vaak denk dat zegt die nu maar je besef en je doen gaan nadenken is echt wel nodig zo ook weten wij dat kinderen soms dingen opkomen waarvan je denk hmmm ja als je echt zo bekijkt snap je wel
    kinderen zijn heel leerrkijk en zitten wol met geheimen
    en vaak komt er toch iets naar boven
    nou dit was even een reactie :D:D

liefst

5. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    Bij mij waren er mensen op het werk die stiekum vroegen of ik misschien zwanger was.
    dat klopte.
    Ik vond dat wel grappig dat mensen het konden zien aan mijn gezicht.
    bleek een andere uitstraling te hebben.
    Ik zag niks in de spiegel :p

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mijne zei wel toen, we iets wilden doen ;) en ik bang was voor bloed, jij word niet meer ongesteld.
    Hij had gelijk, maar helaas was het geluk van korte duur:(

Voor de rest heeft niemand iets aan mij gezien.

7. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    De vorige keer had ie ook gelijk. Toen lag ik al te slapen en kroop ie tegen me aan. De volgende ochtend ging ik testen en zei die:" hij word positief hoor, ik kroop gisterenavond nog even tegen je aan en je voelde gewoon zwanger aan" En hij is verder echt helemaaaaaal niet zweverig... En het was dus ook raak toen!

8. Sjana

Sjana Actief lid

10 jan 2010
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn beste vriendin zag het direct aan mij :eek:)

9. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ik heb het gevoel dat de mannen op m'n werk zich "anders" gedragen tegenover mij. Meer beschermend; ze vragen zonder reden "gaat het een beetje? Lukt het? " Vond ik echt heel raar. Ik val elke keer uit de lucht en zeg; "Ja hoor, geen probleem, hoezo?"
    :) Geen idee of het iets is. Ben in elk geval wel zwanger ;)

10. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Update.... Ik ben zwanger!!!!! :D

Ook merk ik aan sommige mensen dat ze me ineens anders aankijken. Een tante afgelopen zondag. Die vroeg of er iets was... dat ze iets aan me zag.
    Een collega van de nachtdienst zei vanmorgen ook al dat ik er anders uit zag. Dat ik er goed uit zie ;)
    En het is helemaal niet zo dat ik loop te glunderen hoor! Nee... ben er nog heel erg nuchter onder. Alleen thuis loop ik te glunderen.

11. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    wow gefeliciteerd meis!! geniet er maar lekker van!!

12. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik geloof wel dat sommige mensen het kunnen zien hoor! Is mij ook overkomen, al heeft diegene dat zelf volgens mij niet door :D

Toen ik vorig jaar NET gestopt was met de pil gingen we op visite bij de opa van mijn man. Ik kwam binnen, hij keek me aan en zei: 'Wat is er met jou? Je ziet er anders uit!' Daar liet hij het gelukkig bij, maar ik voelde me behoorlijk betrapt, haha. De maanden daarna heeft hij nooit meer iets gezegd in die lijn, tot afgelopen maand. 3 dagen na mn ei kwam ik bij m en toen zei hij het weer! 'Wat is er met jou? Je ziet er anders uit!' En toen was het dus al raak! Hij weet het nog niet, maar sindsdien hebben wij hem bestempeld als persoonlijke predictortest :p. Ik weet niet hoe het zit, maar blijkbaar ziet hij hormoonschommelingen ofzo, ik vind het nog steeds heel grappig!

13. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0
    dag dames
    wat een leuke verhalen.
    ik werk met verstandelijk gehandicapten en toen ik zelf net wist dat ik zwanger ben zei een bewoner tegen mij: ach jij hebt toch een baby in de buik.:$ schrok me een hoedje niemand op het werk wist het dus ze kon het ook niet gehoord hebben.
    En toen er visite bij mijn ouders was vroeg die vrouw of wij nog belang hadden bij een maxi cosi. weet niet of ze echt heeft gedacht dat ik zwanger ben dat hoort ze heel binnekort wel haha

14. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland

Leuk om te horen!
    Ik doe ook dit werk. En afgelopen maand zei een bewoner tegen : 'Priscilla Baby? ' Schrok me dood toen ik het hoorde.. En mensen zeggen tegen me dat ik straal ??

Vreemde is dat ik wel over tijd ben! Maarja negatieve testen.. Hoop dat ze alsnog gelijk hebben ;)

15. clarike

clarike Actief lid

22 mrt 2006
    455
    0
    0
    Mijn collega raadde het de eerste keer toen ik ruim 7 weken was, de tweede keer had ze al tegen haar man (ook een collega) gezegd dat ik zwanger was, voordat ik wat wist of vermoedde. Bizar he?

16. marjon80

marjon80 Actief lid

8 nov 2009
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    hey meiden leuk om te lezen
    Ik had het een poos terug bij een collega van me. Opeen dacht ik ze is zwanger en ja hoor
    Een paar weekjes later hetzelfde bij een andere collega
    en laatst bij een kennis weer raak.

Bij mezelf werkt het helaas niet. Dacht toch echt dat het raak was maar helaas.

17. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    Ik heb juist het gevoel dat iedereen me gek aankijkt. Want ik ben ook heel anders gaan eten en drinken echt gezond. Ik heb het idee dat mijn
    collega's het door hebben ofzo.....het zal vast niet, maar dat gevoel krijg ik als ze naar me kijken.

18. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Mijn moeder had het bij mijn 1e ook gezien aan me....mijn ogen stonden anders en straalden meer ofzo? De tweede was een verrassing voor haar....ze wist ook niet dat we al bezig waren en tja, het was in 1x raak!

Overigens heeft mijn man ook een tante die van die voorgevoelens heeft.....zo 'wist' ze dat we meisjes kregen en bij de oudste wist ze ook dat ze te laat geboren zou worden en dus een ander sterrenbeeld zou hebben. Bij deze 2e had ze al geveold dat ik weer zwanger was en dat het weer een meisje zou zijn...
    Alleen de datum had ze in dit geval fout (was 17-1 uitgerekend en zij zei 12-1 wordt ze geboren) maar ja, ik had een geplande keizersnee dus heb zelf de datum uitgekozen! ;)

Deel Deze Pagina