Ik weet, het klikt raar. Maar dat vraag ik mij af. Waarom? Ik heb nu in 3 weken tijd 2 dromen gehad over 2 moorden Eerste droom ( 3 weken terug) werd een meisje van rond de 14 vermoord, daders waren een man en een vrouw. Het meisje zelf was blond, maar gezicht niet gezien. Plaats van de moord was in Venray en heb het kenteken in mijn droom gezien Het meisje werd vermoord in een soort van weiland iets. Tweede droom had ik eergister. Een vrouw van rond de 28 a 32 jaar, gezicht heb ik gezien. Vrouw was van Spaanse afkomst, of ergens in die richting. Ze werd in een vleesfabriek gedumpt, en daar bedolven met afval vlees. En daar gemalen en door rotweilers werd opgegeten Ik vind dit zo raar, heb dit met mijn andere zwangerschappen nog nooit gehad. Wel vage dromen, zoals dromen over mijn partner, moeder, opa etc. Maar geen dromen zoals nu over moorden en mensen die ik nooit gezien heb.
Maar hoezo zijn deze dromen dan door je ongeboren kind doorgestuurd? Alhoewel de dromen zelf nogal gedetailleerd zijn.. Lijken wel scenes van de serie MEDIUM.
Ik droom ook de vreemdste dingen hoor. Komt denk ik toch echt door de zwangerschap. Ook ove rmoorden, overlijden, achtervolgingen, en dingen die helemaal nergens meer over gaan. Vanacht nog drukte iemand mijn telefoon zomaar uit, terwijl ik met een beroemd iemand aan het bellen was. (in mijn droom)
Ja maar zo gedetailleerd en ook nog eens alleen moord. Weet dat je raar kan dromen tijdens zwangerschap, maar van mijn andere 3 kids niet over moord.
"Dromenland. Net als de meeste zwangere vrouwen heb je waarschijnlijk erg levendige of zelfs bizarre dromen. Je brengt een volwassen man ter wereld. Na de bevalling vind je een nest katten naast je bed. De pasgeboren baby in je armen opent plotseling zijn mond en zegt: "Mama, ik houd van je." Misschien droom je helemaal niet over je zwangerschap en je baby. Veel vrouwen beleven tijdens hun zwangerschap in hun dromen de wildste avonturen, onstuimige liefdesaffaires of ze nemen vreemde verschijnselen waar in felle kleuren. Wat is er aan de hand? De dromen die je tijdens je zwangerschap hebt, kunnen worden veroorzaakt door de extra hormonen die in je lichaam circuleren. Of dit is gewoon de manier waarop je hersenen omgaan met al die gedachten en emoties die je nu overspoelen. Wat de reden ook is, geniet van je bruisende nachtelijke escapades en neem ze niet al te serieus." Ik viel in slaap nadat ik me meisje had weggebracht naar school vandaag en droomde toen dat ik haar naar school ging brengen. En tegelijk weer meenemen ofzo. Heel raar, kreeg er een heel raar gevoel bij. Misschien ook een soort van voorgevoel dat er iets niet klopte want wat bleek, ik had de tijden van woensdag en vrijdag door elkaar gehaald en haalde haar dus vanmiddag op uit een lege klas @ Ts, onthoud in ieder geval dat kenteken zou k zeggen
Ja die heb ik opgeschreven Blijf het toch apart vinden. De droom die jij beschrijft gaat over je eigen kindje. Bij mijn oudste had ik mijn hele zwangerschap mijn overleden opa in mijn dromen, hij kwam als 21 jarige in mijn droom. Dat kan ik me dan nog wel indenken, dat je door de hormomen er intensiever over droomt. Maar ik schrik van deze dromen enorm.
Ik droom mijn hele leven al dat er iemand of ikzelf vermoord word, elke nacht bijna :S Erg vermoeiend. Nu ik zwanger ben droom ik nog erger, en vreemder. Denk dat het met je zwangerschap te maken heeft.
Ja maar dat is toch weer een droom over jou zelf, en met de president en al een bekend gezicht dus Maar goed, ik herinner mij nu ineens, ik ben 5 jaar geleden naar een paranormale beurs geweest. En daar werd mij verteld door een medium dat mijn 4e kindje een totaal ander kind zou worden. Ik was op dat moment zwanger van mijn 3e, dus ik zeg haar, ja maar ik ben zwanger van de 3e he. Ze zegt, ja weet ik, maar je gaat nog een 4e krijgen en dat kindje wordt totaal anders in alle opzichten. Ik vond het toen maar raar. En heb er nog vaak aan terug gedacht. De vader van mijn 3 kids en ik zijn 2 jaar geleden uit elkaar gegaan. Dus planning voor een 4e zat er niet in. Maar jaar later leer ik mijn huidige vriend kennen, maar hadden geen plannen om samen nog zwanger te raken. Maar uiteindelijk ben ik door een antibioticakuur heen zwanger geraakt. Geheel onverwachts dus. En toen dacht ik, ja dit kindje wordt inderdaad een totaal ander kind, want zij is half antilliaans hahahha En de rest van mijn kids zijn half moluls. Maar nu ik deze dromen over moord heb, begin ik te twijfelen. Misschien dat sommige er niet in geloven, maar ik dus wel. Het schijnt dat je tijdens zwangerschappen vaak eerder vatbaar bent voor paranormale verschijnselen etc. Dus het is of ik, of ons kleintje die begaafd is. Ik ga al mijn dromen opschrijven in een schrift, en een keer daarmee naar een medium. Blijf het gewoon apart vinden, want het zijn geen gewone rare, vage zwangerschapshormoon dromen. Ik praat hier wel over gedetailleerde dromen over gruwelijke moorden.
Het kan zomaar waar zijn hoor ik sluit dat soort wonderlijke dingen nooit uit. Hou het nieuws in de gaten!
Ja... zoek het kentekennummer op op internet.. Of vermiste vrouwen in nederland.. en kijk of je het gezicht van die vrouw die is vermalen vindt? je kan het proberen toch?
Zou kunnen ja! Maar het zijn wel 2 verschillende vrouwen die vermoord worden. Eerste een meisje van rond de 16, en de ander een vrouw van rond de 28 a 32 jaar. Maar oude ziel geloof ik verder ook wel in. Toen mijn derde geboren werd, en hij zijn ogen open had, en je hem aankeek, zag je echt een hele oude ziel, was gewoon eng zelfs. Raar he?!
Oja geloof het meteen! Best wel bizar zulke dingen! Heb je ook wel eens met mensen die je nog nooit gezien hebt ofzo.. Als je er gevoelig voor bent tenminste. Misschien was het een detective?
Heb je alleen het kenteken gezien of ook de auto? anders kun je via de site van rdw het kenteken achterhalen en zie je het merk van de auto! Misschien als dat klopt is dat wel heel bijzonder! Maar heb je niet toevallig naar opsporingverzocht gekeken? Ik heb wel eens gedroomd dat ik een winnend lot uit de loterij had en dan droomde ik echt de nummers en die kon ik ook opschrijven toen ik wakker werd.. In die tijd deed ik vaak mee aan de lotto haha maar heb toen niets met die 'droom-getallen' gewonnen helaas.. Toch geloof ik wel dat er meer is en zeker in je dromen hoor! Ik zou ze ook opschrijven. Wie weet in de toekomst dat er zoiets zal gebeuren (niet te hopen natuurlijk).
Ik droom ook gruwelijke dingen deze zwangerschap. Bij Thirza meer gehad over mezelf en haar komst en allerlei vage angstige dingen daaromtrent, nu dus echt gruwelijke dromen over moord, doodslag en al dat soort ongein Zijn gewoon je hormonen hoor Heb het hier zodra ik HCG in m'n lijf heb en is ook pas weer klaar als dat weg is en testen weer negatief zijn, (5e zwangerschap inmiddels, dus begin behoorlijk wat ervaring op te doen ).
Tja, it's all in the eye of the beholder.... oftewel: jij interpreteert het zo, maar je hebt natuurlijk geen enkel bewijs dat dat zo is. Van mijn dochter zeggen alle zweverige types ook dat ze zo wijs uitkijkt, een oude ziel heeft, enz enz. Bullshit, 't is gewoon een slim kind dat gevoelig is voor emotie en de combi van gelaatstrekken in een klein koppie, maakt dat het er erg wijs uitziet allemaal. De periode dat vooral benoemd werd dat ze zo wijs en oud uitkeek, was de periode dat ze veel pijn had van een aantal gezondheidsproblemen. Geen wonder dat je dan een 'oudere' blik hebt..... Kind had gewoon pijn!
Heb ook de auto gezien, het gekke is, het is een hele oude grijze ford, schat zo uit de jaren 80. Ook daders heb ik gezien, het waren een man en een vrouw. Beide kledingstyl uit jaren tachtig. Dus ja hoe zoek je zulke dingen hahah. Ik ga de auto zeker ff uitpluizen vind het wel apart.
O, en wat betreft 'totaal anders' zijn van een 4e kindje. Ja, jemig, dat kun je werkelijk waar op ALLE mogelijke manieren interpreteren. ELK kind is weer totaal anders! Vind ik altijd nogal vallen in de categorie: zeg het zo algemeen mogelijk, dan is het ALTIJD van toepassing en elke niet-zo-kritische-geest valt dan in katzwijm van verbazing over hoe waar het was wat je zei....