Wat interpreteer ik zo? De oude ziel van mijn zoontje of? Want dat was alleen de eerste weken zo. Viel gelijk op na geboorte. Nu zie je er niets meer van Ik was niet de enige die het zag. Juist mijn moeder viel het als eerste op. En daarna keek de kraamverzorgster ook, en zij zag ook een oude ziel. Ja ik geloof wel in zulke dingen.
Tja dit is mijn 6e zwangerschap, maar zoals ik al zei, heb vaker vage dromen gehad in al mijn zwangerschappen. Maar nog nooit over moord met onbekende mensen. Misschien zijn het idd hormonen, maar blijf het toch apart vinden. Omdat het nu ineens met deze zwangerschap is.
Oja en voor parnanormale dingen zien of wat dan ook, hoef je niet zweverig te zijn toch? Ik geloof wel in zulke dingen, ook wat ik in het verleden gezien heb. Maar niet iedereen staat er voor open, dus worden mensen nogal snel zweverig genoemd. Beetje jammer En juist zeggen ze, vrouwen die zwanger zijn, staan meer open voor paranormale dingen. Idd door de hormonen Maar jij gelooft dus niet dat een ziel verder leeft?
Wat een enge dromen! Hoop voor je dat t snel stopt! En wbt de rest... Tsja ik vind het onzin.. 1 of anders mens die je even gaat vertellen je 4e kind word anders.. Wie weet mist het een teen ofzo.. Dan is het ook al anders Anders is zoooooon ruim begrip dat je er met zoon woordkeuse nooit naast kan zitten.. Ik denk echt dat je jezelf misschien een beetje verliest in deze digen.. Jezelf zit te overtuigen dat het waar is en het daarom ook echt lijkt
Ow en btw ik 'geloof' wel in aparte dingen.. Heb nl een keer mn overleden oom gezien(en ja was klaarwakker Zelfs haha) Maar mensen die je niet kennen en allemaal verhalen gaan ophangen over de toekomst daar gelof ik geen bal van.. Net als van oude zielen en zielen die blijven leven e.d
Ik droomde afgelopen nacht dat ik aan het winkelen was met een vriendin en haar baby en we werden overvallen door een gang die kleine babies afpakte. Ik heb toen haar baby in m'n jas gestopt en we konden ontsnappen. Buiten politie maar ze waren op zoek naar een weggelopen kindje die bleek in m'n kamer te zitten. Ik wil dat kindje naar de politie brengen, bleek het een kindje van het kdv waar ik werk wat al 6 mnd weg is. Stom hè? Haha
@burningkarma, haha komisch.. Houdt je toch bezig onbewust! En dames.. Als ts het zo beleeft dat deze zwangerschap echt anders is dan hoeven we dat toch niet af te kraken? Is al vervelend genoeg die dromen.. Ben wel benieuwd nou naar dat kenteken en die auto haha!
Nou niet lullig bedoeld maar ze vraagt toch wat wij denken Kijk de topic titel maar... Dus mijn antwoord was simpel: nee ik vind het onzin en dus ook iemand die denkt de toekomst te kunnen voorspellen Kraak haar niet af hoor... Geef gewoon mn mening En owja ij ben ook van mening als je zelf erg graag in wil geloven oid dat je dat zelf in de hand heb hoe echt je het voor jezelf maakt
Nou, je ziet geen oude ziel. Je ziet een bepaalde blik, of bepaalde andere dingen, die als zodanig geinterpreteerd wordt. Je hebt geen enkel steekhoudend bewijs of dat wel of niet zo is, en daarom dus: it's all in the eye of the beholder. Dat je deze zwangerschap ineens anders droomt: ja, dat heb ik dus ook. Maar ook dat is geen enkel bewijs voor een paranormaal iets. Het is bekend dat hormonen dat effect hebben, en dat er mensen zijn die zeggen dat zwangere vrouwen opener zijn voor paranormale dingen: ook dat is weer een interpretatie van o.a. het feit dat vrouwen heftiger dromen tijdens zwangerschappen. Opnieuw geen steekhoudend bewijs voor wat voor paranormaals dan ook. En als je dan vraagt: kan dit? Dan zeg ik dus: Nee, totale onzin die nergens op gebaseerd is. Maar als jij het wilt geloven, ja, dan geloof je dat. Ik vind het totale onzin.
Wat een grappig topic! En wat kunnen mensen toch verschillend zijn. Volgens mij zijn zweverig en paranormaal echt synoniem Dat ik dat vind, is voor jou net zo jammer als dat het wat mij betreft jammer is dat er mensen zijn die denken dat paranormaliteit niet te verklaren is op basis van toeval, interpretatie, manipulatie en whishfull thinking Mensen denken daar nu eenmaal verschillend over, er zijn ook mensen die in een godje geloven. Dat vind ik net zo goed onvoorstelbaar. Voor mij geldt iig dat mijn hormonen mij niet ineens paranormale gevoelens bezorgen. En dat een ziel verder leeft- dan moet je ervan uitgaan dat er zoiets als een ziel bestaat. Tja, dat is voor mij ook zeer de vraag: ik denk eerder aan een kwestie van chemie, karakter en geheugen. Kortom: als ik jouw dromen gehad zou hebben, zou ik geen moment gedacht hebben dat ze van mijn kleine afkomstig zouden zijn, en al helemaal niet dat ik dan via een foetus zonder levenservaring iets te weten zou kunnen komen over een daadwerkelijk gepleegde moord. Maar het staat jou vrij natuurlijk om te denken wat je wilt. Het lijkt mij alleen nogal onrustig als je continu denkt dat je van allerlei rampspoed op de hoogte bent.
@Mamavan3bengels: Ik geloof wel in oude of jonge zielen, maar meer door gedrag van mensen. Bijvoorbeeld, iemand die nog veel te leren heeft is een jongere ziel. En dat zie je dan aan hele kleine of hele grote dingen, keuzes bijvoorbeeld die ze maken in het leven. Wildere types, die eerst doen en dan denken zeg maar. Ik vind het moeilijk uit te leggen haha. Oude of jonge zielen, ach het maakt ook geen verschil. Je gelooft erin of niet. Da's het mooie aan mensen, dat iedereen er anders over denkt. Ik geloof in reincarnatie. Ik geloof niet dat zielen lang in de "hemel" ofzo blijven. Vind ik een mooie gedachte. Manlief gelooft dat er niets is na de dood. Dood is gewoon... dood. Zwart, niets. En wij kunnen ook samen door 1 deur hoor, jongens
Kan door je zwangerschap komen. Hormonen zijn rare dingen! Ik droomde dat ik stamppot zat te eten met Geert Wilders, hij irriteerde me en ik prikte hem zo met mn vork in zn hand! Ik zei nog met de verkiezingen lul je wel anders, in dat opzicht had ik gelijk hahahahaha
Ik droomde laatst dat ik een miskraam kreeg. De dag ervoor was ik daar zo bang voor omdat ik wat buikpijn kreeg. Je bent er dan zo mee bezig dat je hersenen hier snachts mee doorgaan. Gelukkig was het geen lange droom en helemaal gelukkig is dat het niet waar was. Verder nog geen bizarre dromen gehad. Maar ik heb dat altijd.. als ik ergens zo mee bezig ben of mee zit ga ik er over dromen.
Hahaha de meningen zijn dus duidelijk verdeeld. En voel mij echt niet aangevallen Geeft niet, ieder zijn ding hoor. Ik hou het er maar op dat deze dromen door mijn hormonen komen En betreft reincarnatie, ja dat geloof ik ook.
ik vind het echt grappig dat mensen elkaar proberen te overtuigen van het een of ander. wat maakt het uit of men gelooft in paranormale dingen. wat trouwens een zeer ruim begrip is. dromen komen voort uit het onderbewuste. en angst dromen schijnen zeer normaal te zijn in de zwangerschap. dit wil zeggen dat je je zorgen maakt ik zou zeggen zoek uit wat dit alles betekend is echt grappig droom bijvoorbeeld vaak dat ik aangevallen wordt door wolven. wolven staan vaak voor vriendschap. en het klopte dat ik bang was voor ruzie in mijn vriendenkring. echt grappig.
Sorry maarre .. Hoe kan jij zoiets nu al weten? Maak niet uit of je naar een paranogwat bent geweest Je bent zwanger , je krijgt zulke dromen
Zeg ik dat ergens?! Er staat misschien. En je hoeft mij niet te vertellen dat je rare dromen krijgt met zwangerschappen, dit is mijn 6e zwangerschap. Maar zulke dromen heb ik met de andere 5 niet gehad! Wel vage dromen zoals, wat hier meer beschreven staat door andere, dat je ineens met de president aan het ontbijten bent etc. Zulke dromen ben ik gewend met de andere zwangerschappen. Maar geen gruwelijke moorden. En ik ben niet met deze zwangerschap naar een paragnost geweest. Dat is al 5 jaar geleden dat ik daar geweest ben. Wel goed lezen aub!
Klopt helemaal wat je zegt! Vaak droom je uit angst voor iets, en dat verwerk je in een droom. Alleen ik kom zelf niet voor in deze dromen over moorden. Daarom vond ik het zo raar. Want dat ben ik wel gewend van de andere zwangerschappen.
weet je wat ik raar vind dat je in je eerdere berichten schreef dat het je 4de kindje is en nu zeg je tegen yasmina je 6de begrijp er niks meer van. en ik vind het grappig dat veel mensen hier zo ver gaan zoeken het zijn maar dromen dat krijg je tijdens een zwangerschap door hormonen heb ik ook gehad bij mijn eerste en nu ook bij mn tweede kindje en ook dat ik mensen zag die ik niet eens kende maar goed iedereen geloofd ergens anders in en ik val niemand aan met mijn bericht ik volg het alleen even niet meer ieder zijn eigen mening
aqua: 6 zwangerschappen en 4 kindjes, dat zou wel eens kunnen duiden op 2 miskramen, denk je ook niet? TS: ik geloof niks van baby's die dromen doorsturen naar hun zwangere moeder. Ik geloof ook niet in voorspellende gaven, reïncarnatie en dat soort dingen. Ik droom soms de gekste dingen, zwanger of niet. Soms heel beangstigend (en dat gevoel blijft me dan echt bij als ik net wakker ben), soms heel vrolijk of gewoon gek. En laatst droomde ik heel concreet over iemand die Massimo heette. Die ken ik niet, maar als ik 'm ooit zou tegenkomen sta ik niet voor mezelf in - als hij ook maar voor de helft zo geweldig is als in die droom En toen ik zwanger was van onze tweede, droomde ik dat ze zwaarbehaard geboren werd, en al na een paar weken kon lopen. Nou had ze ook wel donsjes op haar ruggetje en liep ze al erg snel (9 mnd), maar ik geloof toch niet dat dit een voorspellende droom was. Heb je het kenteken al opgezocht? Klopt het type auto ook met die in je droom?